Voorkomen: "being idle too long" (bij o.a. GTA5 online

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prik75
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-12-2023
Tijdens het spelen van GTA5 online (maar ook bij andere online games) komt het nog wel eens voor dat je na enige tijd niks doen eruit wordt gekickt. Meestal gebeurt dit na ongeveer 12 - 15 minuten. Is er een mogelijkheid om te voorkomen dat dit gebeurt? Waardoor er als het ware wordt gesimuleerd dat je toch nog actief bent terwijl je aan de telefoon bent en je wil toch in de gamesessie blijven?

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd is het programma NOSLEEP, maar dit had niet het gewenste effect.

Bedankt voor jullie hulp. :)

gta5 online

Beste antwoord (via prik75 op 17-05-2016 22:17)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1kLNi1VMg9w]

http://gtaforums.com/topi...ng-idle-too-long-gtao-pc/

Een paar hits van Google......

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2016 21:43 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Daar kun je vast iets voor maken met bijv. Autoit, maar als iedereen dat doet, zijn op een gegeven moment alle "slots" op de server bezet, dus dat lijkt me niet echt wenselijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tja, als je al een 12-15 minuten aan de telefoon zit en toch niet speelt, vind ik het niet meer dan logisch dat er plaats voor anderen gemaakt wordt idd. :) Ik denk dat het dan verstandiger is om contact te zoeken met de maker en te kijken naar een oplossing, in plaats van een (imo) egoïstische oplossing te zoeken.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2016 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prik75
Bedankt voor je reactie Ch40s. Toch zou ik het waarderen om je oordeel uit te stellen en te kijken naar de casus. Ik ben het met je eens dat het geen groot en daarbij een luxe probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:01

two

Er is een reden dat dit soort functies in te bouwen... Zodat mensen die niet spelen eruit worden gezet om plaats te maken voor mensen die wel willen spelen. Niet meer dan logisch toch? Waarom zou je dan in deze sessie willen blijven?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

prik75 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:48:
Bedankt voor je reactie Ch40s. Toch zou ik het waarderen om je oordeel uit te stellen en te kijken naar de casus. Ik ben het met je eens dat het geen groot en daarbij een luxe probleem is.
Ik begrijp de 'casus' volledig en vindt het gewoon egoïstisch. Wat is namelijk het probleem, om na een kick omdat je idle geweest bent opnieuw in te loggen? :?

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prik75
Fijn dat jullie verklaren waarom het e.e.a. wordt ingebouwd. Ik ben hier nog op zoek naar een oordeel, ik ben op zoek naar een antwoord op mijn vraag. Je staat natuurlijk vrij om je mening te geven over of het wenselijk is ja of nee, maar dat is niet van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:01

two

CH40S schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:59:
[...]
Ik begrijp de 'casus' volledig en vindt het gewoon egoïstisch. Wat is namelijk het probleem, om na een kick omdat je idle geweest bent opnieuw in te loggen? :?
Inderdaad. Ik snap hier de 'casus' ook niet want er staat gewoon dat hij druk is met bellen en daardoor niet wilt spelen.

Leg het mij uit en dan geef ik je gewoon een oplossing :) Daarom vroeg ik je ook waarom je in de sessie wilt blijven.

Signature

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1kLNi1VMg9w]

http://gtaforums.com/topi...ng-idle-too-long-gtao-pc/

Een paar hits van Google......

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Er is geen 'oplossing'. Zodra jij tegen de regels en het systeem in gaat werken komt er vanzelf een nieuwe manier om uit te vogelen of je nutteloos server slots vast zit te houden en dan wordt je alsnog gekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:52
En pas ook op met losse programma's. Sommige spellen zien het als cheats en kunnen je bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er even vanuit dat je op de PC speelt, maar continue in beweging blijven (of af en toe een knopje indrukken) ingame, moet ook wel lukken tijdens het telefoongesprek. Of iets ingame doen, wat lang duurt, zoals een taxirit uitzitten naar de andere kant van de map ofzo...

Mijns inziens kan dit wel en zal je niet van de server gegooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prik75
Bedank voor het meedenken allemaal en de bijbehorende tips!!!

Wanneer je een solo-sessie speelt op de PC tijdens GTA5Online heeft er volgens mij niemand last van als ik even een andere activiteit ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Medespelers niet, maar de servers van Rockstar nog altijd wel natuurlijk. ;)
Pagina: 1