Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Kunnen ze bij GoT ook wel zo maken
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nee, gewoon één van de 35. Het aantal ingelogde/online bezoekers wordt ook niet realtime opgevraagd maar om de minuut voorgebakken samen met de tech forum tracker.Als er bv 35 ingelogde mensen zijn, ben ik dan de 35ste of de 36ste?
de tech forum trackerOp zondag 24 juni 2001 20:49 schreef Femme het volgende:
[..]
Nee, gewoon één van de 35. Het aantal ingelogde/online bezoekers wordt ook niet realtime opgevraagd maar om de minuut voorgebakken samen met de tech forum tracker.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
Juist, de tech forum trackerOp zondag 24 juni 2001 20:52 schreef steije het volgende:
[..]
de tech forum tracker
[rijtje topic in de update treker]
oh dieOp zondag 24 juni 2001 20:59 schreef [nielsonline] het volgende:
[..]
Juist, de tech forum tracker
[rijtje topic in de update treker]
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Ik snap die tekstbalk niet:
Betekent dat dat er 35 mensen op tweakers.net zijn die zijn ingelogd en op de site surfen, en dat de rest (zeg 100) er gewoon op surft zonder op ingelogd te zijn?
Overigens komt er bij mij ook idd regelmatig te staan hoeveel bezoekers de site vandaag heeft gehad.
Betekent dat dat er 35 mensen op tweakers.net zijn die zijn ingelogd en op de site surfen, en dat de rest (zeg 100) er gewoon op surft zonder op ingelogd te zijn?
Overigens komt er bij mij ook idd regelmatig te staan hoeveel bezoekers de site vandaag heeft gehad.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
om de minuut ofzo verandert de titel. er zijn er 3:
-aantal bezoekers/hoeveel ingelogd
-totaal aantal bezoekers t.net en fok vandaag
-aantal geregistreerde gebruikers
-aantal bezoekers/hoeveel ingelogd
-totaal aantal bezoekers t.net en fok vandaag
-aantal geregistreerde gebruikers
Pagina: 1