Toon posts:

Minidisk naar computer

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag weet iemand hoe ik mijn muziek op de minidisk (Sony), heeft geen usb aansluiting, kan overzetten naar mijn pc?
In natuurlijk zon goed mogelijke kwaliteit (digitaal).
En wat voor kabel(s) en programma's ik daar voor nodig heb.

Alvast bedankt,
Jordi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De kabels die je nodig hebt: Die zal je vinden op de minidisc, en dan moet je ook zorgen dat je een geluidkaart hebt met een input die dat aan kan. En dan regel je zo'n kabel.

Opnemen kan met een freeware tool a la: Audacity

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

Als je digitale inputs wil hebben op je computer zal je wel wat moeten uitgeven aan een goede geluidskaart.
Een ding uit china zal denk ik de kwaliteit leveren die jij zoekt.Ik weet niet welke minidisk jij hebt, maar ik gok Spdif aansluiting. dat kan lastig zijn. Coax was dacht ik gangbaarder.

Misschien ook een optie: MD drive kopen. Geen idee of ze nog rondzwerven op ebay/marktplaats. maar er bestonden MD drives voor de computer.Dat is een heel stuk makkelijker en lopen klooien met opnames en handmatig je tracks splitsten.

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 16-05-2016 17:35 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:49

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De Sony MDS-JB780 is een apparaat met USB aansluiting, maar niet goedkoop

Staat er muziek op die discs die je niet gewoon ergens kan kopen of downloaden? Het lijkt mij allemaal zo veel moeite anders...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:06

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

mrc4nl schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:34:
Misschien ook een optie: MD drive kopen. Geen idee of ze nog rondzwerven op ebay/marktplaats. maar er bestonden MD drives voor de computer.Dat is een heel stuk makkelijker en lopen klooien met opnames en handmatig je tracks splitsten.
Een MD-drive was bedoeld voor data en kon alleen audio lezen in play-mode en dan had je met de pc geen toegang tot de disk.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik verwijs je naar Het algemeen beleid #topicplaatsen.

Uit je topicstart blijkt niet dat je ook zelf iets hebt ondernomen. Op het forum wordt eigen inzet verwacht. In deze vorm gaat het topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.