Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Groene coax rechtstreeks op SQ601?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het Ziggo internet/tv installatiepakket binnen. Ik had adsl en heb in deze woning nooit iets met de kabel gedaan. Ik kwam erachter dat er geen AOP op de muur zit, alleen een kale groene coaxkabel.

Ik ben nu benieuwd of die groene coaxkabel die in de gevel binnenkomt rechtstreeks op de SQ601 splitter/versterker kan die is meegeleverd of dat er per se een AOP tussen moet?

Ik vind veel antwoorden via Google maar dat spreekt elkaar nogal eens tegen. De een zegt dat een AOP het signaal splitst, de ander zegt dat de SQ601 dat doet. Natuurlijk kan ik een installateur laten komen, maar ik vind het niet erg om zelf een paar tientjes materiaal te halen bij de praxis en het zelf te doen. Ik weet dus niet of ik dat AOP nodig heb of niet?

Beste antwoord (via Verwijderd op 16-05-2016 15:08)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:33
Is wel aan te raden. Als je ziggo belt willen ze er nog wel eens een gratis opsturen.

Alle reacties

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 23:03

Millennium

Bug free !!!

De aop heeft een galvanische scheiding. En de twist lock voor de sq601. Deze is simpel zelf te monteren. Kost echter wel 40 euro

Rampen bak 2004

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat las ik ook. Maar die heb ik dus per se nodig?

Acties:
  • Beste antwoord

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:33
Is wel aan te raden. Als je ziggo belt willen ze er nog wel eens een gratis opsturen.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
.Maarten schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:23:
wel even vertellen dat je gewoon geen 1 zit.. ;)

404 Signature not found