Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MiXana
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-01 16:44
Ik heb sinds een paar dagen, last van een luide stock Intel cpu koeler, ik zou die willen vervangen door een custom cpu koeler. Mijn enige vereiste is dat die stil is, ben niet van plan om te overklokken, ik keek even naar de pricewatch. Deze drie krijgen mijn voorkeuren maar weet niet goed of die zullen passen in mijn kast (Fractal Design R4) en of die niet te duur zijn voor mijn vereisten?

pricewatch: Scythe Mugen 4

pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition

pricewatch: be quiet! Dark Rock 3

Budget is rond de 50-60 euro max.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Op zich allemaal prima keuzes. Maar zonder overclock kan je ook prima af met iets wat nog wat goedkoper is. CM 212X, TX3i, iets van Gelid. Heb je een gesloten case, of windowed en is de uitstraling nog een overweging?

Je kan ook de kant van kwaliteit kiezen. Noctua U12S ofzo. Prettig bouwen, lange garantie, voor een laaaange tijd stil ;)

Mr & Mrs Foritain YouTube, Discord, Instagram, Twitter, Reviews.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MiXana
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-01 16:44
Het is een gesloten case, uitstraling van de koeler maakt niets uit. Die Noctua U12S lijkt me wel iets. lange garantie is wel leuk. Zal nog een beetje zoeken achter reviews.

• niels-hihi
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 25-01-2019
V&A aangeboden: be quiet! Dark Rock 3 te koop! als je nog op zoek bent ik heb een dark rock 3 te koop!
quote:
MiXana schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:40:
Het is een gesloten case, uitstraling van de koeler maakt niets uit. Die Noctua U12S lijkt me wel iets. lange garantie is wel leuk. Zal nog een beetje zoeken achter reviews.
Prima koeler, top installatie, kwaliteit ook. Paar centen meer, maar goed. da's Noctua.

Mr & Mrs Foritain YouTube, Discord, Instagram, Twitter, Reviews.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True