Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik wil het standaardmeldingsgeluid uit/ op trillen of veranderen in mijn eigen geluid. De mogelijkheid om dat te doen is er niet en ik kom gelijk in een Chinees gedeelte waar ik kan kiezen uit een stel Chinese versies. De mogelijkheid is er niet om hem uit te zetten terwijl het geluid van de telefoon gewoon aan staat en ik oproepen kan horen met de beltoon.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik gebruik de Xiaomi mi4C met Android versie 5.1.1 en MIUI versie 77.0.4.0 (volgens de telefoon zelf)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Intussen is het wel gelukt om de beltoon te veranderen, maar niet het meldingsgeluid (van Whatsapp, Facebook, enz.) te veranderen of uit te zetten/ op trillen te zetten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Waarschijnlijk gebruik je een door de verkoper aangepaste firmware, en niet de officiele en ligt het probleem daar.
Ik zou je goed inlezen en de xiaomi.eu rom installeren, die is meer gericht op gebruik in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 21:27
ff topic kapen aangezien er al lang niet meer gepost is, ik heb het volgende probleem:

Xiaomi MI4c met 3 gig ram, versie MIUI 7.0.99.99 stable (hiermee is de telefoon geleverd.
Ongeveer half jaar prima gedraaid en sinds kort werkte de hotspot functie niet meer. Aanzetten reseulteerde in ff wachten en dan ging het schuifje gewoon weer uit. Too bad, geen drama. Alleen nu heeft de wifi ook kuren. Ene keer maakt hij thuis automatisch verbinding zoals het hoort, en andere keer niet. Er staat dan wel verbinding, maar symbool van wifi staat niet in het scherm. Vreemde is, als ik de dataverbinding verbreek door bijvoorbeeld datatoegang van simkaart 1 naar 2 om te zetten heb ik direct juiste verbinding via wifi.

Iemand bekend met dit probleem? Heb al even gezocht maar kon dit specifieke probleem niet zo snel vinden.
Zoeken via de updater levert geen update op, het is natuurlijk een optie om de EU rom er op te zetten, maar hier heb ik wisselende ervaringen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ybos schreef op zondag 04 september 2016 @ 12:44:
Iemand bekend met dit probleem? Heb al even gezocht maar kon dit specifieke probleem niet zo snel vind
Topic kaping is niet toegestaan. Maak even een nieuw topic aan met je probleem.

Dit topic is gesloten.