Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vier kleine tablets voor een schijntje - Wat krijg je voor m

Pagina: 1
Acties:

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
reviews: Vier kleine tablets voor een schijntje: wat krijg je voor minder dan...

Hoi Wout,

Hartelijk dank voor deze test!

Zou je ook de GPS willen testen, hoe snel krijgt hij een fix, is hij die snel kwijt, gebruikt ie veel accu? En waar hij altijd de juiste weg te identificeren? En zit er een versnellingeter in de tablets.

Zo'n tablet van 7" is net wat mooier voor een route planner in de auto.

Ik hoor nu vaak om me heen wat minder technische mensen die een aparte Tomtom kopen naast hun telefoon en tablet, omdat de GPS steeds denkt dat ze op een andere weg zitten of dat juist bij de belangrijke wegsplitsing hij geen signaal heeft.

Een mooi onderwerp dus om te zien of €700 tablets dit zo veel beter doen. Ik weet dat mijn Nexus 7 (2013) altijd zeer goed wist waar ik was, hoe is dat met deze tablets?

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08

WoutF

Hoofdredacteur
Een aantal jaar terug besteedden we af en toe wel aandacht aan de gps-prestaties van een apparaat, omdat die toen nog behoorlijk kon verschillen. Ik kan me herinneren dat er telefoons waren die tientallen seconden nodig hadden voor een goede lock en hem snel weer kwijt waren. In mijn ervaring hebben we dat stadium echter wel achter ons gelaten en komen dat soort uitschieters niet meer voor.

Wellicht dat we in de toekomst eens wat testwerk kunnen doen met verschillende apparaten om die aanname te toetsen :)