Recentelijk heb ik van een oude tv, een RPi en een confrontatiespiegel een "Smart Mirror" gemaakt (zie voorbeeld hieronder) en nu ben ik van plan er op verzoek nog een aantal te maken, voor vrienden/collega's. Mijn oude tv's zijn inmiddels op en in plaats van op Marktplaats oude tv's te gaan scoren, wilde ik kijken of er geen dedicated LCD-panelen te koop zijn voor in bijvoorbeeld zelfbouw kiosks en dergelijke.
Mijn zoektocht liep op niks uit. Ik kan me niet voorstellen dat er geen schermen te koop zijn die specifiek bedoeld zijn om ergens in ingebouwd te worden. Gewoon een simpel scherm, zonder frame, afstandsbediening, menu's, energiebesparingsfuncties, etc. Een LCD-paneel met een HDMI-ingang en een aansluiting voor netstroom, dat zou toch te koop moeten zijn?

Hebben jullie ideeën waar ik nog zou kunnen zoeken? Ik heb (o.a.) gezocht naar:
"Kiosk LCD paneel"
"Los LCD paneel kopen"
"LCD paneel HDMI"
"HD kiosk panel"
etc.
Er zijn wel replacements voor laptopschermen te koop, maar die zijn relatief klein en zouden nog het nodig hackwerk vergen om de HDMI output van een Raspberry Pi weer te geven.
Tips zijn erg welkom.
Mijn zoektocht liep op niks uit. Ik kan me niet voorstellen dat er geen schermen te koop zijn die specifiek bedoeld zijn om ergens in ingebouwd te worden. Gewoon een simpel scherm, zonder frame, afstandsbediening, menu's, energiebesparingsfuncties, etc. Een LCD-paneel met een HDMI-ingang en een aansluiting voor netstroom, dat zou toch te koop moeten zijn?

Hebben jullie ideeën waar ik nog zou kunnen zoeken? Ik heb (o.a.) gezocht naar:
"Kiosk LCD paneel"
"Los LCD paneel kopen"
"LCD paneel HDMI"
"HD kiosk panel"
etc.
Er zijn wel replacements voor laptopschermen te koop, maar die zijn relatief klein en zouden nog het nodig hackwerk vergen om de HDMI output van een Raspberry Pi weer te geven.
Tips zijn erg welkom.
Take a step back, to leap further!