Nadat ik mijn Jiayu G5s (2+16) wilde upgraden naar Cyanogenmod 12 vanaf Android 4.2.2, krijg hem nu niet meer aan. Ik krijg niet eens het logo meer. Ik ben in de weer gegaan met PDAnet, MTK Droid 2.5.3 en SP Flash tool. Na een aantal pogingen zonder gewenst resultaat, maar wel nog aan kunnen zetten met de stock ROM, ben ik bang dat hij nu echt bricked is.
Als ik hem vioa USB aan een Windows 10 machine sluit (zoals ik al de hele tijd aan het doen was), hoor ik het geluid van "nieuwe hardware aangesloten" en varierend na max. 3 seconden weer het geluidje dat het apparaat niet meer beschikbaar is. Device Manager heeft niet de tijd om de nieuwe hardware te tonen, zeg maar.
Ik heb 3 verschillende USB kabels gebruikt (degene waar ik de hele avond mee bezig geweest was zou het moeten doen, maar goed).
Is hier nog een oplossing voor?
Als ik hem vioa USB aan een Windows 10 machine sluit (zoals ik al de hele tijd aan het doen was), hoor ik het geluid van "nieuwe hardware aangesloten" en varierend na max. 3 seconden weer het geluidje dat het apparaat niet meer beschikbaar is. Device Manager heeft niet de tijd om de nieuwe hardware te tonen, zeg maar.
Ik heb 3 verschillende USB kabels gebruikt (degene waar ik de hele avond mee bezig geweest was zou het moeten doen, maar goed).
Is hier nog een oplossing voor?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)