Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alle mappen naar IMAP, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EriksonErik
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 11:15
Dag allemaal,

Een groot probleem. Nu is mijn computer gecrasht geweest en gerepareerd door een kennis. Helaas heb ik nu problemen met mijn twee e-mailaccounts. Alle mappen die voorheen onder mijn Postvak In stonden, staan nu boven de twee e-mailaccounts en synchroniseren nu dus ook niet meer (voorheen geloof ik POP3). Zowel in Outlook 2010 als Windows Live Mail.

Is er een mogelijkheid dat ik de vele mappen in één keer of meerdere mappen tegelijkertijd weer onder Postvak In verplaats en verdeel onder de twee accounts? Het gaat namelijk om duizenden mails. Bij Outlook 2010 gaat het map voor map en in Windows Live Mail mag ik helemaal niet slepen. Helaas duurt het echt een eeuwigheid.

Kan iMap trouwens ook volraken bij Ziggo/Chello? Ik wil namelijk het liefst al mijn honderden mappen met mijn duizenden mails in Outlook of Windows Live Mail en dat het tegelijkertijd met mijn andere computer synchroniseert.

Ik kijk uit naar een oplossing en wacht in spanning af,

Groeten
EriksonErik

Alle reacties

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:10
Ziggo heeft een limiet van 25GB. Outlook.com/Hotmail 50.

Je kunt geen mappen slepen. Wel aanmaken.
E-mails daarintegen kun je wel met honderden/duizenden verslepen.

Wat wij meestal doen is een map aanmaken in de hoofdmap, bijvoorbeeld onder Postvak in.
Hierna kun je alle mails uit de desbetreffende map in de zojuist aangemaakte (IMAP) map slepen.

Hoop werk, als t eenmaal overgezet is werkt het veel beter als pop.

[ Voor 32% gewijzigd door Clavis op 15-05-2016 23:29 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het is in alle gevallen geen OS vraag, maar een client software vraag. WOS -> CSA.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• EriksonErik
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 11:15
Sorry Moderator. Ik heb niet heel erg veel verstand van computers.

Ik heb gedaan wat je adviseerde Clavis...kopieren duurde zo'n dik 10 uur. Nu net een foutmelding gekregen dat de server offline was. En nu zijn er natuurlijk weer heel veel mappen niet gekopieerd. Vreselijk.

Is er echt geen andere mogelijkheid?