Hallo. Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen en dit is de eerste keer dat ik het zelf probeer samen te stellen. Dus ik wil graag van jullie horen wat er nog allemaal beter kan
Ik ben van plan om te gaan gamen. Met deze nieuwe PC wil ik vooral nieuwe spellen op high settings kunnen spelen, op mijn oude pc kan dat helemaal niet meer. Ik wil bijvoorbeeld uncharted 4 of de nieuwe tomb raider kunnen spelen op high settings, of overwatch/league of legends met mijn vrienden via skype.
Ik ben berijd om tussen de 700-800 euro uit te geven, en ik heb geen oude componenten die ik mee kan nemen naar mijn nieuwe PC.
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
- Intel Core i5-4460 Boxed ( ik zoek er nog een stille koeler voor)
- MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G
- Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8
- EVGA 600B
- Thermaltake Versa H15 Window
- Samsung 850 EVO 120GB
- MSI B85-G43 Gaming
- Ik weet nog niet welke harde schijf
Ik heb een voorkeur aan intel processors. De PC moet niet te veel lawaai gaan maken. Hoe groot de PC wordt maakt niet zo veel uit. Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Dit is de eerste keer dat ik probeer om een gaming PC samen te stellen, dus er is vast nog wel ruimte voor verbetering. Hebben jullie nog feedback op deze build? Zonder de harde schijf zit ik nu op de 700 euro, dus misschien kan de prijs ook nog wat omhoog gaan.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Ik ben van plan om te gaan gamen. Met deze nieuwe PC wil ik vooral nieuwe spellen op high settings kunnen spelen, op mijn oude pc kan dat helemaal niet meer. Ik wil bijvoorbeeld uncharted 4 of de nieuwe tomb raider kunnen spelen op high settings, of overwatch/league of legends met mijn vrienden via skype.
Ik ben berijd om tussen de 700-800 euro uit te geven, en ik heb geen oude componenten die ik mee kan nemen naar mijn nieuwe PC.
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
- Intel Core i5-4460 Boxed ( ik zoek er nog een stille koeler voor)
- MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G
- Kingston HyperX Fury red HX318C10FRK2/8
- EVGA 600B
- Thermaltake Versa H15 Window
- Samsung 850 EVO 120GB
- MSI B85-G43 Gaming
- Ik weet nog niet welke harde schijf
Ik heb een voorkeur aan intel processors. De PC moet niet te veel lawaai gaan maken. Hoe groot de PC wordt maakt niet zo veel uit. Ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Dit is de eerste keer dat ik probeer om een gaming PC samen te stellen, dus er is vast nog wel ruimte voor verbetering. Hebben jullie nog feedback op deze build? Zonder de harde schijf zit ik nu op de 700 euro, dus misschien kan de prijs ook nog wat omhoog gaan.
Alvast bedankt voor jullie tijd!