Ondersteund je mobo wel AGP 2x 4x
Allereerst: wat zijn je spec's?
Of dacht je dat iederheen hier soms helderziend is ofzo.
Normaal behoor je in je bios aan te kunnen geven of je je AGP op 2x of 4x kunt zetten, mits je mobo het ondersteunt nl.
Of dacht je dat iederheen hier soms helderziend is ofzo.
Normaal behoor je in je bios aan te kunnen geven of je je AGP op 2x of 4x kunt zetten, mits je mobo het ondersteunt nl.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
ik heb een ibm aptiva 2164-702
acer v66m mobo
ondersteund 1x 2x 4x agp
p3 450mhz
256 intern
asus geforce2 gts 32mb pure
(nog meer)
acer v66m mobo
ondersteund 1x 2x 4x agp
p3 450mhz
256 intern
asus geforce2 gts 32mb pure
(nog meer)
Ik zou maar oppassen met IBM!
AGP2, moet haast wel, maar kijk uit, die brakke ibm systemen zijn gaar als je andere videokaarten erin wilt, danzij de Super ibm bios ..., beter flashen naar acer , maar uhm, ik denk niet dat je het kan veranderen, zeker niet met de IBM bios
Oom en kennis van me, alle 2 die p!!!450 aptiva, standaard Riva ZX
GF1, deed het niet
ATI readon deed het niet
TNT2 ultra deed het bij de ene wel, de andere heeft hem geflashed naar orgineel mobo merk, en nu kan ie nog net alles, maar wel meer , nu heeft hij een TNT2ultra (v770)
GF1, deed het niet
ATI readon deed het niet
TNT2 ultra deed het bij de ene wel, de andere heeft hem geflashed naar orgineel mobo merk, en nu kan ie nog net alles, maar wel meer , nu heeft hij een TNT2ultra (v770)
Ik denk niet dat er een andere mobo in je systeem kast past als die van IBM is. Dat is 1 van de grote nadelen van zo'n kreng. Ik heb ooit een aptiva gehad maar ik hoef er nooit meer 1.
AGP 1x of 2x maakt niks uit qua snelheid.
Je hebt alleen meer kans op vastlopers.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
vastlopers ik heb liever dat dan dat mn geforce helemaal niets doet als ik nu een spel wil gaan spelen loopt hij in een keer vast kut ding
Waar woon je? Ik ga vanguh!Op zondag 24 juni 2001 20:44 schreef ktulu het volgende:
hoe moet ik flashen???
ik snap daar geen hol van en ben nu ook erg
geiriteerd ik zou mn pc zo het raam uit willen donderen aaarrrgggghhhhhh![]()
kijk jullie beide toch in de search...Op zondag 24 juni 2001 21:00 schreef ktulu het volgende:
[..]
dit wil ik weten
[edit] te snel gelezen, antwoord al gegeven.Op zondag 24 juni 2001 23:52 schreef ktulu het volgende:
wil er nog iemand reageren?
Engineering
tussen 2x en 4x ook nietOp zondag 24 juni 2001 20:52 schreef RAILGUNNER het volgende:
AGP 1x of 2x maakt niks uit qua snelheid.
Pagina: 1