Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VLC Afspeellijst probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-11 11:19
Ik heb een afspeellijst met enkele kanalen.
Nu zit ik met een probleem.. Bij het afspelen van een kanaal switcht die vaak na enkele seconden al over naar het volgende kanaal.

Ik heb vervolgens de netwerk link gekopieerd en opnieuw geopend zodat deze niet in een afspeellijst staat.
Nu heb ik het probleem dat het kanaal er na enkele seconde er gewoon mee stopt!

Staan er instellingen misschien verkeerd of ligt het probleem ergens anders aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Mikee007 op 15-05-2016 19:59 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat probeer je af te spelen? Lukt het wel met een andere player, of heeft die hetzelfde probleem?

• Mikee007
TERW_DAN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:16:
Wat probeer je af te spelen? Lukt het wel met een andere player, of heeft die hetzelfde probleem?
Ik heb het zowel in ACE player en VLC geprobeerd. beide werkt het niet. in Windows Media player kan ik het niet afspelen. het gaat om m3u bestanden/videos

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En waar komen die m3u bestanden dan vandaan? Weet je zeker dat je bron niet gewoon het probleem is en niet je afspeelsoftware

• Mikee007
Komen van internet, en moeten gewoon werken. Bij anderen werkt die wel gewoon goed.
Ligt het niet aan de instellingen in VLC?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Als het met andere players ook niet werkt dan lijkt 't me dat het niet aan VLC ligt.
Kun je hier niet een linkje posten naar zo'n ding, zodat we kunnen zien waar het evt fout zou kunnen gaan.

• Mikee007
Ik heb even een privebericht gestuurd want ik weet niet of ik hier zomaar links mag plaatsen ;)
Pagina: 1