Toon posts:

WooCommerce Multiple checkout formulieren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een goede plugin waarmee ik voor verschillende producten in een WooCommerce shop verschillende checkout formulieren kan aanmaken en instellen.

Er zijn verschillende producten fysieke en online. Voor de fysieke producten die thuisbezorgd moeten worden heb ik een vrij normaal checkout formulier nodig met adres gegevens.
Voor eticket producten heb ik een ander checkout formulier nodig veel simpeler zonder adres gegevens.

Heeft iemand suggesties voor een goede plugin? ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden waarmee ik meerdere formulieren kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan pak je het ene formulier en voor het eticket spul pas je het aan dat automatisch het leveringsadres het zelfde wordt als het factuuradres. Kun je evt ook verbergen. True, dan sla je een klein beetje dubbel op, maar mocht je er ooit rapportages op willen draaien kan dat van 1 tabel ipv twee en das ook weer makkelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:55:
Dan pak je het ene formulier en voor het eticket spul pas je het aan dat automatisch het leveringsadres het zelfde wordt als het factuuradres. Kun je evt ook verbergen. True, dan sla je een klein beetje dubbel op, maar mocht je er ooit rapportages op willen draaien kan dat van 1 tabel ipv twee en das ook weer makkelijk :)
Bedankt voor je reactie!
Kun je het iets meer toelichten? Hoe pas ik dat aan / of verberg ik velden? Dat kan alleen met een plugin toch? En bij de meeste plugins is het volgens alleen mogelijk het afreken formulier aan te passen maar niet zo zeer om er 2 verschillende van te maken voor verschillende producten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb werkelijk geen idee. Maar in essentie is het een webpagina dus je moet er aan kunnen progselen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammmerrrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Al je vorige topics zijn ook doodgebloed omdat je nooit meer reageerde; enige eigen inzet/terugkoppeling zou op prijs gesteld worden?

Maar waarom moet alles met een plugin? Je hebt al een formulier voor fysieke aankopen. Die "kopieer" je even, rammelt wat in de code om de aflevergegevens eruit te halen, hangt het formulier aan je digitale aankopen, klaar?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:40:
[...]

Al je vorige topics zijn ook doodgebloed omdat je nooit meer reageerde; enige eigen inzet/terugkoppeling zou op prijs gesteld worden?

Maar waarom moet alles met een plugin? Je hebt al een formulier voor fysieke aankopen. Die "kopieer" je even, rammelt wat in de code om de aflevergegevens eruit te halen, hangt het formulier aan je digitale aankopen, klaar?
Dat kan ik helaas niet allemaal zelf coderen :?
Pagina: 1