Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baltoetn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-08 10:34
Beste medetweakers,

Wij werken op ons werk met de Panasonic FZ-G1, nu is het geval dat na een update de laptop niet meer opstart. Hij laad de bios dan knippert er links boven in twee keer _ dit teken en reboot hij weer. Dus veilige modus kom ik ook niet in. Heeft iemand toevallig een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Dennis

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou een Factory Data Reset kunnen uitvoeren, maar dan moet je wel weten of de data verwijderd mag worden.

Anders kom je uit op support van Panasonic :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nog even los van eerder gemaakte backups, kan je de data redden door de harde schijf / SSD uit te schroeven om een kopie te maken. (Dan ben je natuurlijk wel misschien de garantie kwijt).
Oh, het is een tablet. Geen idee of het dan kan (zonder de boel te slopen).

Sowieso lijkt het een probleem 'boven' het OS dus ik verplaats het topic van WOS naar de tablet-buren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baltoetn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-08 10:34
Heb het inmiddels opgelost, de USB-stick waar ik mee opstartte was niet meer goed. Andere USB en ik kon weer een nieuwe installatie starten.

Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank voor de update :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)