Nvidia GeForce Experience game optimization problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 19:39

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb al langere tijd last van het feit dat GeForce Experience niet meer mijn games kan vinden. Ik kan vanaf de software wel de game opstarten, maar niet optimaliseren. Als ik een game aanklik om het te optimaliseren geeft hij het volgende aan: Unable to retrieve all current settings. Try restarting the game or changing the settings within the game first.

Dit heeft het wel ooit gedaan. Ik weet niet waarom het nu opeens niet meer werkt. Hebben meer mensen hier last van? en zo ja, hoe hebben jullie dit dan opgelost?

met vriendelijke groet,
YarnevdLoo

[ Voor 6% gewijzigd door Broodje_Aap op 15-05-2016 19:18 ]

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaaFkOnIjN
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 20:04
Bedoel je dat links in de lijst wel het spel staat aangegeven maar dat je het niet kan optimaliseren?
Ook al geprobeerd het programma opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
RaaFkOnIjN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:28:
Bedoel je dat links in de lijst wel het spel staat aangegeven maar dat je het niet kan optimaliseren?
Ook al geprobeerd het programma opnieuw te installeren?
Dat bedoel ik ja, heb het al opnieuw geinstalleerd, maar het geeft nog steeds niets aan...

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaaFkOnIjN
En is dit bij elk spel of alleen bij een bepaald spel. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat het spel niet goed samen werkt met dit programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
RaaFkOnIjN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:31:
En is dit bij elk spel of alleen bij een bepaald spel. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat het spel niet goed samen werkt met dit programma.
Het is bij elk spel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
Ik heb de software nog maar een keer opnieuw geinstalleerd, nu wilt hij helemaal geen games meer vinden... Mijn locatie lijst staat ook gewoon vol met de goede game locaties, dus ik snap niet waarom hij geen games kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaaFkOnIjN
Klopt het dat je meerde opslag hardware hebt geïnstalleerd. Bijvoorbeeld een SSD en een HDD?
Wat bij iemand heeft geholpen is om de map waar je games in zijn opgeslagen te renamen. Check dan even na of je die map dan ook in Geforce Experience hebt ingesteld als de map waar je games staan.

Ik hoop dat dit voor je zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodje_Aap

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
RaaFkOnIjN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:16:
Klopt het dat je meerde opslag hardware hebt geïnstalleerd. Bijvoorbeeld een SSD en een HDD?
Wat bij iemand heeft geholpen is om de map waar je games in zijn opgeslagen te renamen. Check dan even na of je die map dan ook in Geforce Experience hebt ingesteld als de map waar je games staan.

Ik hoop dat dit voor je zal werken.
Ik had ook al zoiets gezien. Ik heb 1 mapje waar games in op zijn geslagen die niet vanaf Steam of origin komen. Ik heb deze hernoemd en in de Preferences van GeForce Experience erbij gezet, alleen ook dit werkt niet helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:47
Meldt het aan bij Nvidia zou ik zeggen.
Grote kans dat ze dit in een volgende versie fixen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem bestaat al langer en we zijn nu bijna 9 maanden verder en meerdere updates, maar het blijft een onstabiel programma, hoewel ik de eerste versies zeer goed vond.. erg jammer want het is een ideaal hulpmiddel. ( mijn mening )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judahbenhur
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-04-2021
}:O wat er word gezegt.dat je de game een andre naam moet geven voor het optimaliseren via nividia gforce

dat werkt voor geen kanten.ik hebt het zelfde probleem dat nivida gforce niet optimaliseert

wachtop de nieuwste update.s van nividia en van windows want daar zijn problemen mee bekent

maar zet er nooit van windows insider preview er op.dat geeft zware problemen omdat dat een beta versy is

om het optimaliseren te verbeteren.gaat naar instellingen systeem zoekt daar optimaliseren

voert die uit.dan zijn de meeste problemen opgelost

tis niet opgelost om de game een andere naam te geven want dat werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:36

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kijk de volgende keer even naar de datum van de laatste reactie ;).

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.