"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Ook al geprobeerd het programma opnieuw te installeren?
Dat bedoel ik ja, heb het al opnieuw geinstalleerd, maar het geeft nog steeds niets aan...RaaFkOnIjN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:28:
Bedoel je dat links in de lijst wel het spel staat aangegeven maar dat je het niet kan optimaliseren?
Ook al geprobeerd het programma opnieuw te installeren?
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing
Het is bij elk spel zo.RaaFkOnIjN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:31:
En is dit bij elk spel of alleen bij een bepaald spel. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat het spel niet goed samen werkt met dit programma.
Wat bij iemand heeft geholpen is om de map waar je games in zijn opgeslagen te renamen. Check dan even na of je die map dan ook in Geforce Experience hebt ingesteld als de map waar je games staan.
Ik hoop dat dit voor je zal werken.
Ik had ook al zoiets gezien. Ik heb 1 mapje waar games in op zijn geslagen die niet vanaf Steam of origin komen. Ik heb deze hernoemd en in de Preferences van GeForce Experience erbij gezet, alleen ook dit werkt niet helaas...RaaFkOnIjN schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:16:
Klopt het dat je meerde opslag hardware hebt geïnstalleerd. Bijvoorbeeld een SSD en een HDD?
Wat bij iemand heeft geholpen is om de map waar je games in zijn opgeslagen te renamen. Check dan even na of je die map dan ook in Geforce Experience hebt ingesteld als de map waar je games staan.
Ik hoop dat dit voor je zal werken.
Grote kans dat ze dit in een volgende versie fixen.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Verwijderd
dat werkt voor geen kanten.ik hebt het zelfde probleem dat nivida gforce niet optimaliseert
wachtop de nieuwste update.s van nividia en van windows want daar zijn problemen mee bekent
maar zet er nooit van windows insider preview er op.dat geeft zware problemen omdat dat een beta versy is
om het optimaliseren te verbeteren.gaat naar instellingen systeem zoekt daar optimaliseren
voert die uit.dan zijn de meeste problemen opgelost
tis niet opgelost om de game een andere naam te geven want dat werkt niet
Cunning linguist.
Dit topic is gesloten.
![]()