Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop ICT opleiding

Pagina: 1
Acties:

• exaltion
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11 10:32
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om applicatie- en mediadevelopment te gaan studeren op MBO 4 niveau en ik ben op dit moment op zoek naar een geschikte laptop.

Ik heb zelf de volgende laptops gevonden, maar ik vraag me ook af wat anderen kunnen voorstellen :)
Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (80NV00HMMH)
MSI Gaming Series GE62 6QD 006NL

Specificaties volgens het Summa college:

Processor: bij voorkeur Intel Core i7 4e of 3e generatie (minimaal Core i5 4e generatie) of gelijkwaardig AMD
Geheugen: 8GB
Harde schijf: 500GB 7200rpm (ii)
Optische Drive: DVD-ROM (mag ook een extern USB apparaat zijn)
Grafische kaart: Dedicated grafische kaart met minimaal 1GB geheugen, bijvoorbeeld nVidia Quadro of ATI FirePro(iii)
Netwerk draadloos: 802.11AC, 802.11a, 802.11g, 802.11n (minimaal 300Mbit) met
WPA/WPA2 (Enterprise) ondersteuning
Netwerk bedraad: 10/100/1000Mbps (iv)
Beeldscherm formaat: Minimaal 15 inch
Resolutie beeldscherm: 1440 x 900 | 1920 x 1080 (Full HD) gewenst
Connectiviteit: USB2.0 | USB3.0 | VGA
Accuduur: minimaal 4 uur

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken om te programmeren, foto's te bewerken, video's te bewerken en te gamen. Stel dat ik ooit een game maak wil ik die wel kunnen testen :) De programmeertalen die ze geven zijn o.a. C#, PHP, Java en CSS.

Wat is je budget?
900-1400 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik ga de laptop tenslotte iedere dag mee naar school nemen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeuren. De beste koop is voor mij belangrijker dan het naamplaatje op de achterkant van het beeldscherm.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
als je je laptop iedere dag mee gaat sjouwen, zou ik eerder een 15" pakken of een ultrabook en thuis een fatsoenlijk scherm neerzetten.
ik heb geen ervaring met dell xps, maar wel met de latitude en de hp probook. Hebben mijn voorkeur, boven asussen, acers, msi en andere plastic troep.

Houdoe