Toon posts:

Geen beeld meer.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een half jaar geleden mijn eerste computer gebouwd. Hij deed het super tot vandaag. Ik had in de ochtend nog even gegamed en toen 2 uur later wilde ik hem aanzetten maar gaf hij geen beeld meer. De fans gaan aan enzo het lichtje van mij videokaart gaat aan en ik heb 1 keer ingelogd zonder het beeld en hoorde het geluid van skype aangaan. Mijn vraag was dus kan het zijn dat wr geen signaal naar de beeldschermen gaat? De beeldschermen laten namelijk het standby lichtje zien. En hoe kan ik dit verhelpen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :D

Beste antwoord (via Verwijderd op 15-05-2016 20:37)

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 15:22

rvanpruissen

rePear.it

Misschien dat je even kunt proberen om de onboard GPU te gebruiken. Als deze werkt is er iets mis met je grafische kaart. Staat de default grafische kaart eigenlijk wel goed in je BIOS?

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Zit de kabel voor je monitor er goed in?

Verwijderd

Topicstarter
Ja gecontrolleerd maar werkt helaas niet..

Acties:
  • Beste antwoord

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 15:22

rvanpruissen

rePear.it

Misschien dat je even kunt proberen om de onboard GPU te gebruiken. Als deze werkt is er iets mis met je grafische kaart. Staat de default grafische kaart eigenlijk wel goed in je BIOS?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou eens beginnen met het proberen van een andere videokaart, of de IGP als je die hebt.
Post ook de volledige specs eens, dan kunnen we een stuk gerichter met je meedenken.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-01 23:04

SA007

Moderator Tweaking
Move naar Videokaarten & Beeldschermen, daar zit wat meer kennis hierover.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp! Ik denk dat ik het al weet ik heb hem aangesloten op de onboard GPU en hij deed het meteen. Helaas ligt het dus aan de graphicscard.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:37:
Bedankt voor jullie hulp! Ik denk dat ik het al weet ik heb hem aangesloten op de onboard GPU en hij deed het meteen. Helaas ligt het dus aan de graphicscard.
Ja, of de voeding die kapot is en daarom niet meer genoeg stroom kan leveren aan de GPU. Als dat zo is kun je tegen je nieuwe GPU ook binnen de kortste keren doei zeggen als je hem wilt vervangen. Het beste kun je even je volledige systeemspecificaties vertellen.
Pagina: 1