[MMORPG] Tree of Savior

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Onlangs kreeg ik een mailtje dat deze game eindelijk in het engels gereleased is.
Aangezien ik er nog geen topic over kon vinden op GoT, ben ik er zelf maar een begonnen.
Gaandeweg zal ik dit topic aanvullen met meer informatie.

First Impression:

Skill simulator / Class / Char builder:
Bij ToS kies je niet één class. Je begint met de keuze Swordsman, Wizard, Archer of Cleric. Na iedere 15 class levels krijg je echter de keuze om verder gaan in de gekozen class (bv naar Swordsman Rank 2) of er een heel andere tree bij te kiezen (bijvoorbeeld Highlander Rank1). Dit gaat op dit moment zo door tot Rank 7. http://www.tosbase.com/tools/skill-simulator/. Dit zorgt ervoor dat je redelijk uniek kan zijn qua skills.

Overview van alles skills van alle huidige classes:

Steam link:
http://store.steampowered.com/app/372000/

[ Voor 113% gewijzigd door Uhmmie op 17-05-2016 10:09 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Voor zover ik weet zijn er geen servers in EU en krijg je aardig wat lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:20
Ryatzu schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:14:
Voor zover ik weet zijn er geen servers in EU en krijg je aardig wat lag.
https://treeofsavior.com/

Mag hopen dat [EU] Fedimian voor europa staat. niet niet EUCBA :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Die server staat momenteel nog in de US, maar die gaat binnenkort naar EU verhuisd worden als ik het goed begrepen heb (Of hij is misschien al net verhuisd).

Los daarvan, heb ik vandaag een uurtje of 2 gespeeld. Lag valt reuze mee (muv steden). Het speelt wel grappig weg. Moet zeggen dat ik best wel overweldigd was door alle class opties. Uit eindelijk maar besloten gewoon iets te beginnen, je kan altijd nog een respec potion kopen en anders maak ik nog wel een 2e char.

Ik vind het wel verfrissend voor nu. Geen idee hoe groot de grind uit eindelijk wordt, maar ik zie mezelf dit wel spelen tot WoW Legion uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 17-05-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ondertussen wel al een paar keer zeer vervelende lag gehad (in die 'dungeon' die ook in het first impression filmpje zat). Daarnaast een keer van de map afgelopen, waardoor ik in eens ruimte kwam met een lvl109 beestje. In die 2 minuten dat ik zat te kijken, vielen daar een stuk of 10 andere spelers ook in. Allemaal geoneshot. Ik geloof niet dat dat helemaal de bedoeling was ;).

Voor de rest vermaken we er ons nog steeds prima mee. Ik vind het levelen iig een stuk leuker dan in de meeste andere mmorpgs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
In het weekend toch maar keer een kans gegeven! Ben tot lvl 43 gekomen heb nu 70 lvl 3 kaarten nog. Wist niet dat het slim was om die te bewaren haha!. Vond het begin wel even super overzichtelijk wat je nou moest doen... Kwam pas op lvl 30 achter dat die maps giga veel side quests hebben die veel van die kaarten geven..

Als ze die lag fixxen is dit misschien wel een game om goed in de gaten te houden! De maps zijn divers en de quest zijn best leuk gemaakt ook :) keer iets verfrissend dat een mmorpg met meta's werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ondanks dat ik de gameplay nog steeds leuk vind, begin ik me steeds meer te ergeren aan het F2P/itemshop gehalte.. Zo kan je maar beperkt traden en max 1 item op de auction house posten. Echter als je er voor gaat betalen via een TP token (ca 18 dollar per maand) dan word je echter nog steeds flink gelimiteerd tov wat de standaard is bij MMO's.

Ik had deze game veel beter gevonden met een normale subscription en dat je dan vervolgens alles in de MMO kon, zoals je dat zou verwachten. Het voelt op dit moment teveel als een cash grab aan. Ook al is het niet P2W.. In mijn ogen zonde, want daardoor denk ik niet dat ik deze game nog heel lang zal blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insyN
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 15:32
Game moet mij denken aan een leukere opvolger van Ragnarok, alleen kan ik me mateloos irriteren aan de random delay's. Ene keer heb je nergens last van en je kunt zorgeloos doorspelen. Zodra je bijvoorbeeld een andere zone/deel inloopt dan kan je ineens een delay krijgen van 3-5 seconden....

Zou het liggen aan de server capaciteit of locatie?
Pagina: 1