Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bekijken of het nodig is mijn huidige systeem te vervangen door nieuwe onderdelen.
Aanschaf stamt uit begin 2011, en is dus inmiddels 5 jaar oud.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade van 500 tot 1000 euro, afhankelijk of individuele onderdelen de investering waard zijn.
Of simpelweg alles opnieuw laten samenstellen ( De behuizing zou ik dan willen houden, heb alle onderdelen nog )
Huidige opstelling is als volgt;
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht een nieuw moederbord / videokaart en CPU, maar ben zelf niet heel erg thuis in hardware
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik ben slecht op de hoogte van voor en nadelen van hardware merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag onderdelen willen die een beetje toekomst bestendig zijn ( komende 3 tot 5 jaar geen vervanging )
Ga je overklokken?
Staat niet in de planning, maar indien meerdere mensen deze suggestie plaatsen dan zal ik dit advies overnemen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen ontvangen of de huidige samenstelling van mijn systeem verbeterd kan worden, en zo ja welke onderdelen precies vervangen moeten worden en door welk onderdeel dit eventueel zou moeten zijn. Indien mogelijk ook een ( korte ) reden waarom dit zo zodat ik hier in ieder geval ook iets uit leer over hardware.
Bekijken of het nodig is mijn huidige systeem te vervangen door nieuwe onderdelen.
Aanschaf stamt uit begin 2011, en is dus inmiddels 5 jaar oud.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade van 500 tot 1000 euro, afhankelijk of individuele onderdelen de investering waard zijn.
Of simpelweg alles opnieuw laten samenstellen ( De behuizing zou ik dan willen houden, heb alle onderdelen nog )
Huidige opstelling is als volgt;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8P67 PRO (Rev.3.0) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 6990 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master HAF X | € 176,50 | € 176,50 |
| 1 | Zalman CNPS10X Extreme | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | OCZ Vertex 2 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 275,40 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik verwacht een nieuw moederbord / videokaart en CPU, maar ben zelf niet heel erg thuis in hardware
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, ik ben slecht op de hoogte van voor en nadelen van hardware merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag onderdelen willen die een beetje toekomst bestendig zijn ( komende 3 tot 5 jaar geen vervanging )
Ga je overklokken?
Staat niet in de planning, maar indien meerdere mensen deze suggestie plaatsen dan zal ik dit advies overnemen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen ontvangen of de huidige samenstelling van mijn systeem verbeterd kan worden, en zo ja welke onderdelen precies vervangen moeten worden en door welk onderdeel dit eventueel zou moeten zijn. Indien mogelijk ook een ( korte ) reden waarom dit zo zodat ik hier in ieder geval ook iets uit leer over hardware.