Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roosvankampen
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-03-2021
Lang verhaal.

Twee weken terug besloot ik om via mediamarkt een lenovo te bestellen, welke na 3 dagen nog steeds niet geleverd was, dus ik besloot te bellen. Het bleek dat deze niet aanwezig was en ze vroegen of ik een alternatief wilde (betere lenovo, dus daar zei ik wel ja tegen).
Na weer 3 of 4 dagen kreeg ik een email dat deze laptop OOK niet aanwezig was. En dat ze een asus konden bieden, deze asus ook erg goede specs (beter dan de laptop die ik eerst wilde kopen) dus zei ik weer ja.

De Asus (A555LA XX2533T) is afgelopen woensdag binnengekomen en ik heb sinds vrijdagavond problemen.
Ten eerste kan ik hem niet meer afsluiten, dat doet hij gewoon niet. Via de knop forceren gaat ook niet, hij komt dat alleen in slaapstand. Opnieuw opstarten gaat ook niet.

Vandaag wilde mijn vader Word op de laptop zetten zodat ik daarmee kan werken, maar opende firefox alleen via systeembeheerder en opende microsoft edge helemaal niet.
Hierna besloot ik om de laptop terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, want misschien had ik wel perongeluk iets belangrijks gedeinstalleerd afgelopen woensdag/donderdag.
Het menu van de instellingen opent ook niet...

In het kort: Ik kan helemaal niks meer met mijn laptop terwijl hij erg nieuw is en ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Note: Ik heb wel gewoon dingen kunnen installeren vorige week (steam met games, firefox zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Terug naar de mediamarkt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem ook terugzetten zonder windows op te starten door een toets in te drukken bij opstarten, vaak is dat f8 en dan naar herstellen/ herstelopties o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:13
Erg vervelend dat je net nieuw gekochte laptop vanaf aankoop gelijk al niet goed functioneert. Mijn advies is om zo snel mogelijk terug te gaan naar de mediamarkt, met de laptop en alle toebehoren en de kassabon.

Als de mediamarkt de laptop heeft bekeken, en constateert dat deze hardwarematig niet in orde is zou ik met niets minder genoegen nemen dan of een zelfde nieuwe verzegelde laptop of je geld terug.

Opsturen ter reparatie zou ik niet genoegen mee nemen met een laptop die je eigenlijk net hebt gekocht.

[ Voor 14% gewijzigd door unimatrix zero op 15-05-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roosvankampen
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:50:
Je kan hem ook terugzetten zonder windows op te starten door een toets in te drukken bij opstarten, vaak is dat f8 en dan naar herstellen/ herstelopties o.i.d.
Dat zou ik graag willen maar hij gaat niet uit, zelfs niet met de aan-knop. (Misschien dat het startscherm zelf wel die functie heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roosvankampen
unimatrix zero schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:53:
Erg vervelend dat je net nieuw gekochte laptop vanaf aankoop gelijk al niet goed functioneert. Mijn advies is om zo snel mogelijk terug te gaan naar de mediamarkt, met de laptop en alle toebehoren en de kassabon.

Als de mediamarkt de laptop heeft bekeken, en constateert dat deze hardwarematig niet in orde is zou ik met niets minder genoegen nemen dan of een zelfde nieuwe verzegelde laptop of je geld terug.

Opsturen ter reparatie zou ik niet genoegen mee nemen met een laptop die je eigenlijk net hebt gekocht.
Bedankt voor de tip! Ik ga kijken of de winkel morgen open is en dan gelijk langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 17:23
Stroom er af en accu eruit? Dan is hij wel uit te krijgen.

En als je dat niet wil, wacht je totdat de accu leeg is.

[ Voor 34% gewijzigd door muppet99 op 15-05-2016 19:16 ]

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roosvankampen
Update: Via het startscherm heb ik hem toch opnieuw kunnen opstarten, alle apps doen het nu ook weer.
Ik blijf het wel in de gaten houden want dit hoort niet bij een gloednieuwe laptop
Pagina: 1