hoe krijg ik mijn adresbalk en al dat andere weer terug?? ik heb computer nog opnieuw opgestart heeft ook niet geholpen...

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Vind het knap als jij op bovenstaand screenshot 'View' kunt aanwijzenOp maandag 25 juni 2001 01:18 schreef KaliBaba het volgende:
View - Toolbars - Adrress bar
Sleep gewoon dat venster onder de titelbalk naar beneden, zal ie wel tussen zitten...Op maandag 25 juni 2001 01:28 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Vind het knap als jij op bovenstaand screenshot 'View' kunt aanwijzen
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
als dat gingOp maandag 25 juni 2001 01:32 schreef KaliBaba het volgende:
[..]
Sleep gewoon dat venster onder de titelbalk naar beneden, zal ie wel tussen zitten...
fullscreen niet nee, zegt ie toch ook nietOp zondag 24 juni 2001 19:26 schreef oVRoM het volgende:
[blaat]
Edit: Ik begreep de reacties boven me niet helemaal... Dit lijkt me iig niet fullscreen, daar staat geen titel bij normaal toch?
Wat je wel kunt proberen, is ff F11, en dan met rechts op die balk klikken, kijken of je dan wat kunt...
Op maandag 25 juni 2001 01:34 schreef KaliBaba het volgende:
[..]
fullscreen niet nee, zegt ie toch ook niet
Standaard heb je bij fullscreen niet de mogelijkheid om op beeld te klikken, dus daarom was ik niet zeker wat hij bedoelde. Wat ik overigens ook als eerste regel van mijn edit typte. Lezen is ook een vakDruk is F11, dan alles goed zetten bij beeld -> werkbalken, en dan weer F11 drukken.