waar is mijn adresbalk??? :?

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:15

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/franshet/Privat/IE.jpg
hoe krijg ik mijn adresbalk en al dat andere weer terug?? ik heb computer nog opnieuw opgestart heeft ook niet geholpen...

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

op vakantie :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:34
Druk is F11, dan alles goed zetten bij beeld -> werkbalken, en dan weer F11 drukken.

Verwijderd

Ja f11 lijkt me ook :?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dit lijkt me geen F11 geval hoor... Probeer anders eens met rechts te klikken ergens tussen die grijze lijntjes... Of Alt-V, Pijltje naar Rechts en dan Enter (Alt-V is View, in NL versie waarschijnlijk Alt-B).

Edit: Ik begreep de reacties boven me niet helemaal... Dit lijkt me iig niet fullscreen, daar staat geen titel bij normaal toch?
Wat je wel kunt proberen, is ff F11, en dan met rechts op die balk klikken, kijken of je dan wat kunt...

Verwijderd

de rechtermuis knop precies in het midden van die grijze balk pielen en dan rechts

• KaliBaba
  • Laatst online: 14-08 23:54
View - Toolbars - Adrress bar

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 01:18 schreef KaliBaba het volgende:
View - Toolbars - Adrress bar
Vind het knap als jij op bovenstaand screenshot 'View' kunt aanwijzen }:O

• KaliBaba
Op maandag 25 juni 2001 01:28 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Vind het knap als jij op bovenstaand screenshot 'View' kunt aanwijzen }:O
Sleep gewoon dat venster onder de titelbalk naar beneden, zal ie wel tussen zitten...

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 01:32 schreef KaliBaba het volgende:

[..]

Sleep gewoon dat venster onder de titelbalk naar beneden, zal ie wel tussen zitten...
als dat ging :) maar iig bij een fullscreen zie je wel titel hoor :)

• KaliBaba
Op zondag 24 juni 2001 19:26 schreef oVRoM het volgende:
[blaat]

Edit: Ik begreep de reacties boven me niet helemaal... Dit lijkt me iig niet fullscreen, daar staat geen titel bij normaal toch?
Wat je wel kunt proberen, is ff F11, en dan met rechts op die balk klikken, kijken of je dan wat kunt...
fullscreen niet nee, zegt ie toch ook niet |:(

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Heb dit probleem op school ook welles, superirri. Je balk staat bij view gewoon aan, maar toch heb je 'm niet. Weet niet hoe je het oplost. Tja, Netscape nemen of Opera...

Zoek wat je niet eerder vond

• oVRoM
  • Niet online
Op maandag 25 juni 2001 01:34 schreef KaliBaba het volgende:
[..]
fullscreen niet nee, zegt ie toch ook niet |:(
Druk is F11, dan alles goed zetten bij beeld -> werkbalken, en dan weer F11 drukken.
Standaard heb je bij fullscreen niet de mogelijkheid om op beeld te klikken, dus daarom was ik niet zeker wat hij bedoelde. Wat ik overigens ook als eerste regel van mijn edit typte. Lezen is ook een vak |:(
Pagina: 1