In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Toen ik nog freeBSD had typete ik gewoon niks in tijdens het opstarten en liet ik de computer lekker doorratelen totdat ie automatisch verder ging richting kernel laden.
Dan deed die het
Zodra ik iets intypte op die bootprompt kreeg ik ook vage meldingen dus toen had ik iets van "als ik niets intype werkt het dus who cares".
Niet erg elegant maar het werkte wel
Dan deed die het
Zodra ik iets intypte op die bootprompt kreeg ik ook vage meldingen dus toen had ik iets van "als ik niets intype werkt het dus who cares".
Niet erg elegant maar het werkte wel
Op zondag 24 juni 2001 18:51 schreef -Rob- het volgende:
[..]
Bij het booten van de cd krijg ik een prompt te zien waarbij...
[..]
Op maandag 25 juni 2001 07:56 schreef r3b00t het volgende:
Kun je niet van cdrom booten?
is je CD niet mislukt dat je kernel-image corrupt is ofzo
anders even een floppie drive uit een ander systeem halen, na de installatie heb je hem toch niet meer nodig. ik draai ook drie systemen op 1 fdd
Het systeem is nogal niet compatible met normale floppy drives ik heb er meerdere ingehangen en geen een werkte.Op maandag 25 juni 2001 09:32 schreef Prozaq het volgende:
anders even een floppie drive uit een ander systeem halen, na de installatie heb je hem toch niet meer nodig. ik draai ook drie systemen op 1 fdd
Ik zal "boot kernel.generic" eens proberen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
wat je dan zou kunnen doen is freebsd installeren op een ander systeem door even de harddisk over te zetten, en daarna weer in je ibm te zetten. of is het ook een niet standaard harddisk ?
Wonderbaarlijk pakt hij wel elke HD en CDROM driveOp maandag 25 juni 2001 12:35 schreef Prozaq het volgende:
wat je dan zou kunnen doen is freebsd installeren op een ander systeem door even de harddisk over te zetten, en daarna weer in je ibm te zetten. of is het ook een niet standaard harrdisk ?
die truc van op een ander systeem installen heb ik ook eens gedaan.. werkt prima.. nog steeds.
3:42PM up 123 days, 17:20, 1 user, load averages: 0.00, 0.00, 0.00
3:42PM up 123 days, 17:20, 1 user, load averages: 0.00, 0.00, 0.00
Pagina: 1