Vraag

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-01 23:02
Hallo allemaal,

Voor mijn ouders hebben wij een jaar geleden een Panasonic TX42AS650 gekocht. Nu wil ik graag via Netflix een film er op kijken. Ik krijg dan een melding dat er een software update is en dat ik apps kan gebruiken zodra ik de software geupdate heb. De TV wordt via een kabel voorzien van internet.

Op den duur kom ik bij het volgende scherm: http://postimg.org/image/a073jtbox/ Dit scherm is bevroren, ik kan er niks mee, zelf niet de TV uitschakelen met de afstandsbediening. Is ie op dit scherm al aan updaten of moet ik nog wat selecteren zodat het updaten begint? Ook al kan ik met de afstandsbediening niks.

Kent iemand anders dit probleem met deze tv? Het is erg vervelend, want de smart-TV is op deze manier natuurlijk niet echt smart meer.

Ik heb de handleiding gecheckt, maar hier word ik ook niet veel wijzer van. Daar staat dit probleem (natuurlijk) niet in. Googelen leverde ook niks op. Kan ik misschien op een andere manier updaten?

Groet

[ Voor 87% gewijzigd door GrazendeKoe op 15-05-2016 12:52 . Reden: Een knoppencombinatie op toetsenbord plaatste topic te vroeg ]

Alle reacties

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:51

Bever!

3

Je hebt op OK gedrukt op de remote? dat is het enige wat je moet doen

• GrazendeKoe
Jazeker heb ik dat gedaan. Maar daar reageert de TV niet op, hij doet niks.

Ik kan de TV dan enkel uitschakelen door de knop aan de achterkant van de TV. Dan reageert de afstandsbediening weer en kan ik van voor af aan beginnen, maar op den duur loopt ie weer vast op dit zelfde punt.

Edit: Ik kom er net achter dat er ook een OK knop achter op de TV zit. Ook hier reageert ie niet op, alleen de aan/uit knop aan de achterkant.

[ Voor 78% gewijzigd door GrazendeKoe op 15-05-2016 14:02 ]

• Bever!

Bever!

3

Je zou kunnen proberen te updaten van usb of sd kaartje. Mocht dat niet werken gewoon aanmelden voor service

• GrazendeKoe
Ik heb geprobeerd te updaten via USB. Weer krijg ik een prachtig beeld met de vraag om op OK te drukken om de update te downloaden zoals bij stap 4 aangegeven: http://av.jpn.support.pan.../fw/eu_2014/step3_01.html

Ik blijf hangen bij het tweede plaatje.

Wij hebben deze remote er bij gekregen: https://www.google.nl/sea...B#imgrc=rFk-phHrZ7nlrM%3A

Maar ik heb het nare gevoel dat we deze moeten hebben: https://www.google.nl/sea...B#imgrc=76QZOg2M_WQHdM%3A

Dit maakt het nogal lastig. De OK knop aan achterkant tv kan ik ook niet mee bevestigen..

• Bever!

Bever!

3

Als die OK knop in andere menus gewoon goed werkt kan dat het probleem niet zijn, en hij moet werken anders was je nooit in het update menu gekomen in de eerste plek ;)

• GrazendeKoe
Bever! schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:12:
Als die OK knop in andere menus gewoon goed werkt kan dat het probleem niet zijn, en hij moet werken anders was je nooit in het update menu gekomen in de eerste plek ;)
Dat dacht ik inderdaad ook, maar de knop reageert niet. Ook de OK knop op de achterkant van de TV zelf niet, dat is toch vreemd? :p

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 18:05
Ken je niet iemand met een pana, die hebben bijna altijd een Ok-knop zoals jij hem wenst.

• GrazendeKoe
Sjah schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:44:
Ken je niet iemand met een pana, die hebben bijna altijd een Ok-knop zoals jij hem wenst.
Helaas niet, nee. Maar ik zou graag willen weten of de tv met 2 afstandsbedieningen komt. Zo iets staat mij bij toen de TV uit de doos werd gehaald, maar mijn ouders zijn wat betreft zulke zaken niet erg consequent. Kan zijn dat er één ergens ver verborgen ligt.

• Sjah
Waar woon je/ je ouders?

• GrazendeKoe
Hoofdstad van Friesland

• Sjah
Nja, das te ver, anders had ik je uit de brand geholpen.
Pagina: 1