Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Motherboard Monitor.
Je mag trouwens je search skillz weleens upgraden; "Je zoekactie naar 'cpu temperatuur meten' leverde 169 resultaten op. Resultaten 1 - 50."
Je mag trouwens je search skillz weleens upgraden; "Je zoekactie naar 'cpu temperatuur meten' leverde 169 resultaten op. Resultaten 1 - 50."
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik weet dat ik een hele hoop resultaten met die zoek actie kreeg... alleen ik d8 dat ut allemaal hardwarematige oplossingen waren (lcd enzo)Op zondag 24 juni 2001 18:35 schreef scorpionv het volgende:
Motherboard Monitor.
maarehm is er niks anders dan motherboard monitor?
Ik weet niet wat voor mobo je hebt, ik weet dat ASUS en MSI iig zelf tooltjes bij het moederbord leveren om de temp te meten. En er zijn nog meer progjes hoor, Sisoft Sandra kan het ook, CPUCool zit het ook in, enz enz.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Er zit vaak software bij je moederbord daar staan ook vaak van dat soort proggie's op
mobo:
Gigabyte GA-5AX (Rev4)
Proc: p200 mmx @ 233
zal idd ook wel ff mobo cd gluren....
Gigabyte GA-5AX (Rev4)
Proc: p200 mmx @ 233
zal idd ook wel ff mobo cd gluren....
temperatuur word gemeten door een sensor, en word uitgelezen door het proggie. Ik weet niet waarom mbm je niet bevalt, maar dit programma zal echt de zelfde temperatuur geven als de meeste andere proggies. (op asus probe na misschien) Als je een ander prog zoekt omdat je de temp niet kan lezen ofzo kan het natuurlijk zijn dan er gewoon geen sensor op je mobo zit.. daarom is het altijd wel makkelijk als je ff zegt waar het over gaat.
/edit/ laatste zin is niet meer van toepassing
/edit/ laatste zin is niet meer van toepassing
briljant......
heb mbm geinstalled en wat denk je:
sensor 1: 0 graden
sensor 2: 0 graden
sensor 3: 0 graden
houdt dit nu in dat ik geen sensors erin heb zitten?
/edit:
Laa maa.... mbm ondersteunt my p200 mmx niet!
damn
/edit:
Laa maa.... mbm ondersteunt my p200 mmx niet!
damn
Je moet ook de juiste sensor aan het goeie ding koppelenOp zondag 24 juni 2001 19:15 schreef TeeDee het volgende:
briljant......
Er zit wel aardig wat instelwerk aan maar als het werkt dan ziet het er leuk uit
Alle proemn in n drek
Er is hier vandaag ook al een topic over geweest waar dus verschillende stukjes software worden aanbevolen...Op zondag 24 juni 2001 18:35 schreef scorpionv het volgende:
Motherboard Monitor.
Kijk maar eens HIER
zoals ik al een post had g--edit:
mbm ondersteunt mijn proc niet... toch vaag... tis een p200 mmx....
kzie met MBprobe ook niks... MBprobe geeft aan dat er geen sensors zijn...
moet ik dan toch aan een hardware oplossing gaan denken (e.g.: thermometer inbouwen ofsow)
moet ik dan toch aan een hardware oplossing gaan denken (e.g.: thermometer inbouwen ofsow)
MDM ondersteunt alles (je kan meer dan 1000 verschillende sensoren kiezen), het probleem bij jou is gewoon dat er GEEN temp. sensor op je CPU zitOp zondag 24 juni 2001 19:27 schreef TeeDee het volgende:
zoals ik al een post had g--edit:
Het gaat er niet om of hij je cpu ondersteunt, bij jou gaat het om de sensoren van je mobo, en de temp-meet chipset.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Pagina: 1