Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie, werk en eigen gebruik, +/- €1300,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop voor een aantal doeleinden gebruiken, ten eerste zal het voor mijn toekomstige studie gebruikt worden, Technical Computer Science aan UTwente. Ik ben natuurlijk op de hoogte van het laptopproject van die universiteit, maar ik heb de laptop binnenkort al nodig ivm werk, en ik als ik de voorgaande jaren bekijk qua aanbod, wordt ik daar niet echt enthousiast van. Verder zal ik de laptop gebruiken voor mijn werk. Ik doe web-development als bijbaan / vakantiewerk. Ook zal de laptop gebruikt worden voor eigen gebruik: lichtelijk gamen, youtube, netflex, etc.

Wat is je budget?
Mijn budget staat in principe niet vast, maar mijn max. zit rond de +/- €1500,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop zal elke dag heen en mee moeten worden gesjouwd van de universiteit naar thuis en vice virsa.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een aantal eisen voor de laptop:

1) Maximaal 14"
2) Liefst zo licht mogelijk
3) Het liefst heb ik een dedicated GPU
4) Batterij die de hele dag mee kan
5) Minimaal 250GB aan SSD
6) Gelijk een verzekering bij de laptop kunnen afsluiten bij het verkooppunt is ook wel handig

Ik heb trouwens al een mailtje gestuurd naar de universiteit, om te vragen wat de minimale specs zijn voor de studie wat ik ga doen en het antwoord was dat alles in principe wel goed is.
Verder heb ik natuurlijk ook al "even" rondgekeken, en een paar laptops zijn me opgevallen:

1) Lenovo Thinkpad P40 Yoga (Deze zit toch wel echt aan de max. van mijn budget) (http://shop.lenovo.com/nl...inkpad/p-series/p40-yoga/)
2) Dell XPS 13 (http://www.dell.com/nl/p/xps-13-9350-laptop/pd)
3) Lenovo 500S (http://shop.lenovo.com/nl...000001D4:00051926:#SYSTEM)
4) ASUS ZenBook UX303UB (Voor zover ik weet alleen nog niet in Nederland verkrijgbaar?) (https://www.asus.com/Note...ZenBook-UX303UB/overview/)

Ik heb geen echte merkvoorkeuren, zolang het maar een goede kwaliteit is!

Weten jullie trouwens ook of ik evt. studenkorting e.d. kan krijgen?

Bij voorbaat dank!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2016 19:58 ]

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:32:
Weten jullie trouwens ook of ik evt. studenkorting e.d. kan krijgen?
Ergens jammer dat je niet kan wachten op het laptop programma dat bij je studie hoort. Je kan dan namelijk met flinke korting aan een goede laptop komen (veelal workstation modellen als Dell Precision, HP Zbook of Lenovo W-serie). Je kan hopen op studentenkorting elders, maar dat komt denk ik nooit op dezelfde korting uit die je via je studie kan krijgen. Ben je wel ingeschreven als student? Je moet denk ik kunnen bewijzen recht te hebben op de korting.

En wat voor soort verzekering wil je afsluiten? Veel merken bieden de mogelijkheid om extra garantie of support in te kopen. Zakelijke laptops komen vaak met 3 jaar garantie. Een laptop via je studie heeft geloof ik gedurende je hele studie ondersteuning van de universiteit.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:32:
1) Maximaal 14"
2) Liefst zo licht mogelijk
3) Het liefst heb ik een dedicated GPU
4) Batterij die de hele dag mee kan
5) Minimaal 250GB aan SSD
6) Gelijk een verzekering bij de laptop kunnen afsluiten bij het verkooppunt is ook wel handig
Met deze eisen valt de Dell XPS 13 al af, die heeft geen dedicated GPU. Je moet het daar doen met de geïntegreerde kaart.

De Lenovo 500S heeft een GT 920 als GPU. Dat is denk ik marginaal beter dan geïntegreerde graphics. De Yoga heeft een Quadro kaart. Die zijn minder geschikt voor gamen.

Het ligt aan wat je wil gamen, maar hou rekening met dat je alle settings op laag moet zetten.

Verwijderd

Topicstarter
CMD-Snake schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:12:
[...]

Ergens jammer dat je niet kan wachten op het laptop programma dat bij je studie hoort. Je kan dan namelijk met flinke korting aan een goede laptop komen (veelal workstation modellen als Dell Precision, HP Zbook of Lenovo W-serie). Je kan hopen op studentenkorting elders, maar dat komt denk ik nooit op dezelfde korting uit die je via je studie kan krijgen. Ben je wel ingeschreven als student? Je moet denk ik kunnen bewijzen recht te hebben op de korting.
Zoals ik heb gezegd, ik vond het laptop programma van de afgelopen jaren niet echt topmodellen, vandaar dat ik zelf op zoek wil gaan naar een laptop. Vaak zijn ze net iets te 'ultrabook' of te 'workstation' voor mij. Ook heb ik de 'tijd' niet om te wachten op de modellen. Zodra ik klaar ben met mijn examens ben ik van plan om de mijn vrije tijd goed te gaan benutten en te gaan werken. Ik ben op het moment wel ingeschreven voor de studie, heb ook een studentennummer.
En wat voor soort verzekering wil je afsluiten? Veel merken bieden de mogelijkheid om extra garantie of support in te kopen. Zakelijke laptops komen vaak met 3 jaar garantie. Een laptop via je studie heeft geloof ik gedurende je hele studie ondersteuning van de universiteit.
Daar doelde ik eigenlijk ook op, een soort extra garantie zodat ik niet x aantal dagen hoef te wachten op een vervangende laptop, maar eigenlijk zo snel mogelijk eentje krijg.
Met deze eisen valt de Dell XPS 13 al af, die heeft geen dedicated GPU. Je moet het daar doen met de geïntegreerde kaart.
De Dell XPS 13 heb ik er expres in laten staan, aangezien die ook mogelijk is als een Intel Iris variant. Zoals ik zei, het liefst zou ik wel een dGPU hebben, maar aangezien de XPS 13 zo'n goede kwaliteit is (naar mijn mening), neem ik dat ook mee in de beslissing welke ik nou uiteindelijk neem.
De Lenovo 500S heeft een GT 920 als GPU. Dat is denk ik marginaal beter dan geïntegreerde graphics. De Yoga heeft een Quadro kaart. Die zijn minder geschikt voor gamen.

Het ligt aan wat je wil gamen, maar hou rekening met dat je alle settings op laag moet zetten.
Ja daar was ik al van uit gegaan x). Zoveel game ik eigenlijk niet eens, af en toe een paar potjes Civ 5, etc. Eigenlijk is de dGPU meer zodat ik niet gelimiteerd wordt als ik af en toe met een programmaatje wil klooien.

Ik zit er evt. ook aan te denken om een goedkoop 'game' computertje op de kop te tikken via marktplaats / tweakers, en daarnaast een wat goedkopere ultrabook aan te schaffen.

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 06:44
De Dell XPS 15 is natuurlijk net zo groot als een normale 14 inch laptop, en daar zit een GTX 960 in

Verwijderd

Topicstarter
Firedre schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:34:
De Dell XPS 15 is natuurlijk net zo groot als een normale 14 inch laptop, en daar zit een GTX 960 in
Dat is ook nog wel een goede...
Weet je misschien ook waar ik een Dell XPS 15 kan bekijken / proberen? Ik zou hem wel eerst graag willen zien, hoe die uitvalt. Ik heb nu een Lenovo Y50-70 en die is toch echt iets te groot om mee te sjouwen voor mij.

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Op Dell producten kan je 10% korting krijgen als student zijnde ook niet verkeerd om te weten. ;)

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 06:44
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:41:
[...]

Dat is ook nog wel een goede...
Weet je misschien ook waar ik een Dell XPS 15 kan bekijken / proberen? Ik zou hem wel eerst graag willen zien, hoe die uitvalt. Ik heb nu een Lenovo Y50-70 en die is toch echt iets te groot om mee te sjouwen voor mij.
Je kan de maten en het gewicht natuurlijk zo vergelijken met je oude laptop.
En in de pricewatch staan meerdere configuraties die bij winkels te koop zijn, bv:

pricewatch: Dell XPS 15 9550-7686

Verwijderd

Topicstarter
Firedre schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:15:
[...]

Je kan de maten en het gewicht natuurlijk zo vergelijken met je oude laptop.
En in de pricewatch staan meerdere configuraties die bij winkels te koop zijn, bv:

pricewatch: Dell XPS 15 9550-7686
Aha, ik zie het. Zal eens kijken of er nog iets zit met een fysieke winkel in de buurt van Twente.

Weet iemand toevallig ook of er plannen zijn van Dell om een 2016 versie binnenkort uit te brengen? Deze is immers al uit november vorig jaar.

EDIT:

Hmm, helaas geen (fysieke) winkel bij mij in de buurt :$

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2016 22:27 ]

• CMD-Snake
CCJJVV schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:44:
Op Dell producten kan je 10% korting krijgen als student zijnde ook niet verkeerd om te weten. ;)
Je kan dezelfde korting krijgen als je de moeite neemt om als VIP klant in te schrijven.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 22:19:
Hmm, helaas geen (fysieke) winkel bij mij in de buurt :$
Dell werkt niet met fysieke winkels. Ze gebruiken inmiddels wel andere kanalen dan alleen hun eigen website, maar dit blijft beperkt. Je zal dan een gokje moeten wagen.

Verder voor grafisch lichte werkzaamheden, waaronder software ontwikkelen, is een geïntegreerde GPU voldoende. Enkel bij 3D toepassingen zie je dat een echte GPU het al snel wint. Geen idee of Civ VI draait op een Intel HD Graphics. Civ V was niet heel belastend qua videokaart. Vooral de CPU kreeg er van langs op grote kaarten.

Indien je de Dell XPS 15 te groot vind, je kan ook nog Alienware overwegen: pricewatch: Dell Alienware 13 R2 AW13R211

Je moet maar van het uiterlijk houden, maar je hebt wel een 13 inch laptop met een GTX 960M erin.

Verwijderd

Topicstarter
CMD-Snake schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:44:

Dell werkt niet met fysieke winkels. Ze gebruiken inmiddels wel andere kanalen dan alleen hun eigen website, maar dit blijft beperkt. Je zal dan een gokje moeten wagen.

Verder voor grafisch lichte werkzaamheden, waaronder software ontwikkelen, is een geïntegreerde GPU voldoende. Enkel bij 3D toepassingen zie je dat een echte GPU het al snel wint. Geen idee of Civ VI draait op een Intel HD Graphics. Civ V was niet heel belastend qua videokaart. Vooral de CPU kreeg er van langs op grote kaarten.

Indien je de Dell XPS 15 te groot vind, je kan ook nog Alienware overwegen: pricewatch: Dell Alienware 13 R2 AW13R211

Je moet maar van het uiterlijk houden, maar je hebt wel een 13 inch laptop met een GTX 960M erin.
Ja dat is hem nou net :9 Het uiterlijk van die laptop spreekt me niet echt aan. Ook vraag ik me af of die batterij de dag wel doorkomt.

Stel dat ik voor een ultrabook kies zonder dGPU, wat zijn dan goede opties?
Misschien evt. nog met Intel Iris?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:33
MacBook pro retina. Veel andere ultrabooks met een iris gpu zijn niet echt te vinden.. Zet daar dan vervolgens bootcamp op voor eventuele spelletjes.
Hoewel de MacBook volgende maand ook een refresh op de agenda heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Apple ben ik zelf niet zo'n grote fan van.
Als ik er toch voor kies om geen dGPU te nemen, hoe verhoudt een Dell XPS 13 zich tegen bijvoorbeeld de Inspiron 13 7000?

• CMD-Snake
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:30:
Stel dat ik voor een ultrabook kies zonder dGPU, wat zijn dan goede opties?
Misschien evt. nog met Intel Iris?
De Iris GPU zit enkel bij de high end CPU's van Intel. Je geeft dan wel buiten proportioneel veel geld uit aan je CPU om die te krijgen.

Dit kan denk ik ook een net alternatief zijn zonder dGPU: http://www.dell.com/nl/be..._id=latitude-e5470-laptop

Een Dell Latitude E5470. Je hebt een quad core i5 (Skylake), 8GB RAM, 256GB SSD en een Full HD scherm. Dell beweert dat de accu 12,5 uur lang meegaat. Al zou je dat met een korrel zout nemen, dan nog moet je 8 uur wel vol kunnen maken als je rustig aan doet.

Deze past binnen je budget. Je kan ook support bijkopen tot drie jaar next business day. Ik geloof dat ze in dat pakket zelfs aan huis komen om je probleem te verhelpen.

Eventueel kun je ook de HP Elitebook 840 G3 overwegen: pricewatch: HP EliteBook 840 G3 T9X55EA

Zelfde pakket eigenlijk als de Dell, enkel verschil is de CPU. Die is low voltage Core i5. Deze laptop zal ook wel een nette accu duur hebben.

Bij HP kan je ook extra support aanschaffen, maar ik geloof dat Elitebooks ook al standaard de 3 jaar garantie van HP hebben.

Beide laptops zijn licht (rond de 2kg) maar toch stevig gebouwd. Dat is wel zo wenselijk als je de laptop veel mee wil nemen.

Verwijderd

CCJJVV schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:44:
Ik heb er nog naar gezocht alleen kon niet vinden hoe ik deze korting kan krijgen. Kan je vertellen hoe je als student aan deze korting komt?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Waarom plug je niet gewoon je wensen in de pricewatch?

http://tweakers.net/categ...y1O8iS9WvSGdcmG8TZxbLsrwA

Verwijderd

Topicstarter
Al gedaan :) Kwam alleen niet heel veel soeps uit. Lang niet alle beschikbare laptops van beschikbare retailers staan ook daadwerkelijk in de pricewatch :$

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 20:58
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:08:
[...]

Ik heb er nog naar gezocht alleen kon niet vinden hoe ik deze korting kan krijgen. Kan je vertellen hoe je als student aan deze korting komt?
[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Laatste 2 blz FF doorlezen en je weet het.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 12:14
Waarom wil je een dedicated GPU?

Voordelen:
- Marginaal betere performance voor die 2 dagen per jaar dat je de dGPU wilt gebruiken

Nadelen:
- Driver-issues
- Slechtere accuduur
- Warmte-ontwikkeling
- Herrie van de fan
- Laptops met dGPU zijn veel zeldzamer en duurder, dus de kans is aanwezig dat je in gaat leveren op aspecten als: schermkwaliteit, accuduur, toetsenbord, touchpad. Alles wat wel belangrijk is aan een laptop zeg maar.

Ik zou persoonlijk expliciet geen dGPU in mijn eisenpakket opnemen. Het zorgt vrijwel altijd voor problemen die je 100% van de tijd merkt. De voordelen heb je 1% van de tijd profijt van.

[ Voor 20% gewijzigd door MarcoC op 15-05-2016 17:16 ]

• Liselotte111
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-05 19:08
Wat betreft de accu van de xps 15, die is echt niet heel bijzonder. Met een beetje gemiddeld gebruik heb je die in 3.5 uur zo leeg. En dan heb ik het er maar niet over hoe snel het gaat als de gpu aan het werk moet .

Verwijderd

Topicstarter
valentijn12 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:52:
Wat betreft de accu van de xps 15, die is echt niet heel bijzonder. Met een beetje gemiddeld gebruik heb je die in 3.5 uur zo leeg. En dan heb ik het er maar niet over hoe snel het gaat als de gpu aan het werk moet .
Ah, okè. Dat wordt 'um dus ook niet.

Denk dat ik uiteindelijk voor een +/- €1000,- ultrabook ga, (maybe XPS 13), en als het blijkt dat ik toch af en toe extra rekenkracht nodig heb, er dan een goedkoop pc'tje naast gooien van 2de handse onderdeeltjes... Moet goed komen neem ik aan dan :)

EDIT:

Zit op 't moment nog te twijfelen tussen deze modellen:

Lenovo Yoga 510
Dell XPS 13
Dell Latitude E5470
Lenovo ideapad 500s
Lenovo Thinkpad E460
HP Spectre x360 13-4110nd
Lenovo Thinkpad 13

Zijn er nog flink wat, maar goed, uiteindelijk kom ik er denk ik wel...

Iemand nog aanbevelingen voor enkele uit dit rijtje, en / of misschien toevoegingen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2016 22:30 ]

• MarcoC
Ideapad 710s. Nog naar net uit, alleen via Lenovo te bestellen. Nog nergens een review te vinden alleen.

Asus Zenbook UX305UA. Ook mooi, erg goed scherm, vond ik alleen goedkoop aanvoelen en daarom teruggebracht.

[ Voor 34% gewijzigd door MarcoC op 16-05-2016 01:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
MarcoC schreef op maandag 16 mei 2016 @ 01:16:
Ideapad 710s. Nog naar net uit, alleen via Lenovo te bestellen. Nog nergens een review te vinden alleen.

Asus Zenbook UX305UA. Ook mooi, erg goed scherm, vond ik alleen goedkoop aanvoelen en daarom teruggebracht.
Die Lenovo 710s zit er ook wel goed uit... moeilijk dit, haha!

• CMD-Snake
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:18:
Iemand nog aanbevelingen voor enkele uit dit rijtje, en / of misschien toevoegingen?
Je wil juist uit het lijstje weg kunnen strepen. ;)

Overigens, het lijkt erop dat Dell de beweringen over de accu waar maakt:
http://www.notebookcheck....book-Review.161556.0.html

In de real world test in deze review haalt de laptop 11 uur op zijn accu.

Bij deze test haalde de laptop iets meer dan 8 uur op de accu:
http://www.computershoppe...14-5000-e5470#review-body

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je ook wel weer gelijk aan :p

Ik denk dat ik nu het meest zit te twijfelen tussen de Dell E5470 en de ideapad 710s. Twee verschillende soorten formfactors en doeleinden maar beiden vind ik ze erg goed en aardig scherp voor de prijs.

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 04:12
De HP Spectre heeft in ieder geval een ontzettende premium feel en een uitstekende accuduur. Nadeel is wel het glossy scherm (vanwege de touch). Helderheid kan hoog genoeg om het te compenseren, maar dat vreet wel batterij natuurlijk.

Daarbij 10% studentenkorting bij HP, 5% cashback via Cashbackxl en soms nog een 5% extra kortingscode.

• CMD-Snake
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:52:
Ik denk dat ik nu het meest zit te twijfelen tussen de Dell E5470 en de ideapad 710s. Twee verschillende soorten formfactors en doeleinden maar beiden vind ik ze erg goed en aardig scherp voor de prijs.
Een mogelijk nadeel bij de Lenovo is dat je deze niet zelf kan openmaken. Bij ultrabooks zie je steeds meer dat alles gesoldeerd zit op het moederboard. Eventjes wat meer geheugen plaatsen of een grotere SSD plaatsen is niet meer mogelijk. Geen idee of je aan dat soort dingen hecht, maar het is mogelijk een overweging.

• MarcoC
CMD-Snake schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:34:
[...]

Een mogelijk nadeel bij de Lenovo is dat je deze niet zelf kan openmaken. Bij ultrabooks zie je steeds meer dat alles gesoldeerd zit op het moederboard. Eventjes wat meer geheugen plaatsen of een grotere SSD plaatsen is niet meer mogelijk. Geen idee of je aan dat soort dingen hecht, maar het is mogelijk een overweging.
SSD kan je wel upgraden volgens mij. Bron: hardware maintenance manual.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de Lenovo Ideapad 710s hem wordt. Heb net even 10% studentenkorting aangevraagd bij Lenovo. Bedankt iedereen bij het helpen!

Verwijderd

Nog bedankt voor je tip! Ik heb nog eens 159 euro kunnen besparen door de 10% kortingscode te gebruiken.
Het was wel echt een goede deal, ik heb totaal 338 euro bespaart op de aankoop van een FHD XPS 15 met 16gb ram en een 512 gb ssd.

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag de laptop besteld! Uiteindelijk na een beetje gedoe 10% studentenkorting gekregen :)

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:35

Videopac

Rommelt wat aan.

Edit: niet goed gelezen/gekeken.

[ Voor 94% gewijzigd door Videopac op 20-05-2016 14:09 ]

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Verwijderd

Topicstarter
Heb de laptop zojuist binnen gekregen!

Hij voelt solide aan, geen keyboard flex, klein beetje flex in het scherm. De buiten- en onderkant is een soort aluminium met een soft-touch. Ongevoelig voor vingervlekken (yay)! De binnenkant, toetsenbord en waar je handen rusten is een plastic met een soort ruwe afwerking, die gelukkig ook vingervlek vrij is. Verder heeft het toetsenbord een goede layout, wel een beetje weinig travel in de toetsen, maar niet te weinig. Trackpad voelde op het begin een beetje ruw aan (vingers glijden niet goed), maar na een paar minuten ging dat ook weg. De fans hoor je op idle bijna niet, wanneer je iets intensievere dingen gaan doen, kan je ze wel horen. Verder is het tot nu toe een mooi ding :) Als iemand geïnteresseerd is in foto's / meer info, laat me maar weten!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:33
Ik ben ook erg geïnteresseerd in die asus ux303. Ontzettend zonde dat deze niet te krijgen zijn...

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:52:
Heb de laptop zojuist binnen gekregen!

Hij voelt solide aan, geen keyboard flex, klein beetje flex in het scherm. De buiten- en onderkant is een soort aluminium met een soft-touch. Ongevoelig voor vingervlekken (yay)! De binnenkant, toetsenbord en waar je handen rusten is een plastic met een soort ruwe afwerking, die gelukkig ook vingervlek vrij is. Verder heeft het toetsenbord een goede layout, wel een beetje weinig travel in de toetsen, maar niet te weinig. Trackpad voelde op het begin een beetje ruw aan (vingers glijden niet goed), maar na een paar minuten ging dat ook weg. De fans hoor je op idle bijna niet, wanneer je iets intensievere dingen gaan doen, kan je ze wel horen. Verder is het tot nu toe een mooi ding :) Als iemand geïnteresseerd is in foto's / meer info, laat me maar weten!
Welke heb je nou besteld? Ik ben wel benieuwd in een uitgebreide ervaring in het geval van de Lenovo.

Verwijderd

Topicstarter
MarcoC schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:38:
[...]

Welke heb je nou besteld? Ik ben wel benieuwd in een uitgebreide ervaring in het geval van de Lenovo.
De Lenovo Ideapad 710S (i7 versie met 256gb SSD).

Ik zal een dezer dagen even mijn ervaringen met de laptop opschrijven, focus ligt nu nog even bij mijn examens :P

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:21:
[...]

De Lenovo Ideapad 710S (i7 versie met 256gb SSD).

Ik zal een dezer dagen even mijn ervaringen met de laptop opschrijven, focus ligt nu nog even bij mijn examens :P
Examens zijn voorbij ;) .

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10 00:16
Al meer informatie/ervaringen over de lenevo?
Pagina: 1