Ik heb hier een Experia Box V8 met daarop aangesloten een Sitecom AC1200 WLR-7100.
Op die Sitecom heb ik een Zyxel NSA325 en een Zyxel NSA320 aangesloten.
Dit zit dus allemaal met Cat.6 kabels aangesloten.
Als ik via het 5 Ghz netwerk vanaf mijn laptop bestanden ga kopieren naar 1 van mijn Nassen.. dan bereik ik maar de snelheid van rond de 14 MB's per seconde. Mijn laptop staat vlakbij de Sitecom.
Doe ik dit bekabeld, dan haal ik rond de 70 MB.
Als ik hetzelfde doe via 2,4 Ghz.. dan haal ik rond de 12.
Dus ergens gaat er hier iets fout qua snelheden van het 5Ghz netwerk.
Alleen heb ik geen idee wat. De routers zijn nu weer standaard ingesteld want ik had flink wat aanpassingen gemaakt met alle gevonden dingen die ik kon veranderen. Maar het had geen zin.
De snelheden die ik hierboven aangaf heb ik zojuist gemeten met continue hetzelfde bestand te kopieren.
Dus nu hopen maar dat ik wel er uit kom met behulp van wat ideeen hier. .:D
De laptop waarover het gaat is trouwens een MSI GT70 2OD .. met killer netwerk.
Op die Sitecom heb ik een Zyxel NSA325 en een Zyxel NSA320 aangesloten.
Dit zit dus allemaal met Cat.6 kabels aangesloten.
Als ik via het 5 Ghz netwerk vanaf mijn laptop bestanden ga kopieren naar 1 van mijn Nassen.. dan bereik ik maar de snelheid van rond de 14 MB's per seconde. Mijn laptop staat vlakbij de Sitecom.
Doe ik dit bekabeld, dan haal ik rond de 70 MB.
Als ik hetzelfde doe via 2,4 Ghz.. dan haal ik rond de 12.
Dus ergens gaat er hier iets fout qua snelheden van het 5Ghz netwerk.
Alleen heb ik geen idee wat. De routers zijn nu weer standaard ingesteld want ik had flink wat aanpassingen gemaakt met alle gevonden dingen die ik kon veranderen. Maar het had geen zin.
De snelheden die ik hierboven aangaf heb ik zojuist gemeten met continue hetzelfde bestand te kopieren.
Dus nu hopen maar dat ik wel er uit kom met behulp van wat ideeen hier. .:D
De laptop waarover het gaat is trouwens een MSI GT70 2OD .. met killer netwerk.
[ Voor 4% gewijzigd door QSYS op 14-05-2016 18:40 ]