Toon posts:

Verticale Lijnen in Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een lange tijd al verticale lijnen in mijn laptop ( Toshiba Satellite C55-A-16Z ) scherm zitten, en ze worden steeds groter. Nou heb ik al wat research gedaan en veel bedrijven gebeld, maar de reparatie kosten zijn bij de meeste tussen 100/200eu, en dat wil ik eigenlijk niet uitgeven sinds ik een andere laptop wil halen.

Dus mijn vraag is, of een van jullie iemand weet die het kan repareren voor maximaal 70eu, en/of weten jullie iemand die defecte laptops inkoopt voor redelijke prijzen?

Groetjes,
Tom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hang er vanaf wat er slecht is.. is het het LCD panel zelf? is het het kabeltje die tussen je moederbord en LCD panel loopt? is het je Grafische adapter?

een nieuw LCD panel zal je een 80~100 euro exc montage kosten.
een kabeltje kan je voor 4 euro al hebben.. maar het kan je ook zo 45 euro kosten.. ook wederom exc montage..

is het de GPU.. dan is er geen redden meer aan en zal je het bord moeten vervangen en tja dat is ook maar net hoe goedkoop kan je een donor bord scoren :-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SMSfreakie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:20:
hang er vanaf wat er slecht is.. is het het LCD panel zelf? is het het kabeltje die tussen je moederbord en LCD panel loopt? is het je Grafische adapter?

een nieuw LCD panel zal je een 80~100 euro exc montage kosten.
een kabeltje kan je voor 4 euro al hebben.. maar het kan je ook zo 45 euro kosten.. ook wederom exc montage..

is het de GPU.. dan is er geen redden meer aan en zal je het bord moeten vervangen en tja dat is ook maar net hoe goedkoop kan je een donor bord scoren :-)
Volgensmij is het niet de grafische adapter. Maar zo te horen ben ik wel flink wat geld kwijt haha. Bedankt voor de hulp in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

LCD paneel kan ook een stuk goedkoper zijn, zou je even moeten Googlen. Maar eigenlijk moet je eerst even uitvinden wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:38

SeatRider

Hips don't lie

Als je toch al een nieuwe laptop wilde halen, deze hier op V&A zetten dan hapt er vast wel iemand die er brood in ziet.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rvanpruissen schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:21:
LCD paneel kan ook een stuk goedkoper zijn, zou je even moeten Googlen. Maar eigenlijk moet je eerst even uitvinden wat er mis is.
Hoe kan je dat precies zien? Enige wat ik weet is dat als ik op het scherm druk dat soms de lijnen eventjes verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:25:
Als je toch al een nieuwe laptop wilde halen, deze hier op V&A zetten dan hapt er vast wel iemand die er brood in ziet.
Ben hier net nieuw, wist nog niet heel goed hoe dat moest haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Hoe kan je dat precies zien? Enige wat ik weet is dat als ik op het scherm druk dat soms de lijnen eventjes verdwijnen.
Dan is het waarschijnlijk het scherm of het kabeltje. Waar druk je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 22:18
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 10:38:
[...]

dan is het de moeite waard om hem even open te schroeven en het kabeltje erin te drukken, op juptjup zijn er wel 'how to' filmpjes van dit type laptop.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1