Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP pavilion 15-ab271nd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sashssa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-08-2023
Hallo allemaal,

Ik heb erg weinig verstand van laptops en daarom zou ik graag gebruik maken
van u hulp/advies.
Ik sta op het punt om een nieuwe laptop aan te schaffen en wel de HP pavilion 15-ab271nd.
Deze kan ik voor de mooie actieprijs van 600 euro inclusief 3 jaar garantie aanschaffen via mijn werk.
Op internet is vrij weinig te vinden over deze laptop...

in de beschrijving van de aanbieding vind ik de volgende specificaties:

processor: intel core i5-6200U met intel HD graphics 520 (2.3 Ghz, tot 2.8 Ghz, 3 MB chace, 2 cores)
processorfamilie: 6 generatie intel Core i5 processor.
geheugen: 4 GB DDR3L - 1600 SDRAM (1 x 4 GB) overdrachtsnelheden tot 1600MT/Sec
gegevensopslag: 500 GB 5400-rpm SATA SSHD; Flash-cache: 8 gb

Volgens mij zijn dit de belangrijkste gegevens.
Nu is mijn grootste vraag, kan ik hier League of Legends een beetje normaal mee spelen?
Ik verwacht absoluut niet dat ik die op de hoogste resoluties hoef te draaien.
Maar ik speel het spel nu nog op mijn 8 jaar oude packard bell easynote TJ66 en dat is gewoon niet meer te doen.
Voor de rest doe ik niet veel meer bijzonders op mijn laptop dan een beetje internetten, filmpjes kijken
en wat tekstverwerken.

Denken jullie dat ik een goede koop doe als ik deze aanschaf? of kan ik beter nog even verder kijken?
Alvast bedankt voor jullie hulp en tijd.

Alle reacties

• De Zieke Gnoe
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-07 14:50
Antwoord op je grootste vraag: Ja, hier kan je league of legends prima mee spelen op medium instellingen. :)

Heb verder slechte ervaringen met de goedkopere modellen van HP betreft bouwkwaliteit, maar heb dit specifieke model zelf niet in m'n handen gehad dus kan dat niet beoordelen.

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe