Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 21:27
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een host voor space engineers die ook mods toestaat en ik mijn huidige save mee naartoe kan nemen, iemand ideeen ?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb meerdere gevonden, zoals bv i3d of gameservers.com.
I3d heeft echter zeer slechte reviews overal(en heeft ook nog niet gereageerd op mijn vraag of ik mijn huidige save mee kan nemen en of ze mod support hebben), maar hun prijs bevalt me wel en ik verwacht geen helpdesk nodig te hebben als ik het eenmaal heb.
Meeste van deze servers hebben echter een minimum van 8slots terwijl wij maar met zijn 4en zijn, waardoor alle andere dan i3d een beetje aan de dure kant zijn.

Edit :
Onderhand heb ik I3D eindelijk aan de telefoon gekregen en te horen gekregen dat zij geen mod support hebben, dus zij vallen zowiezo al af.

[ Voor 10% gewijzigd door TeK op 14-05-2016 17:16 . Reden: Extra informatie ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Jammer dat i3D je niet kan helpen wegens geen mod support, maar hebben andere providers dat wel dan? Het lijkt me dat je dan FTP toegang tot de server moet hebben en dat zullen er niet veel toestaan.

Is thuis zelf hosten geen optie als het maar voor 4 personen/slots is? Of eventueel op een VPS als de kosten daarvan draagbaar zijn?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 21:27
Zelf hosten deed ik tot nu toe :)
Maar mijn oude i7 begon het te merken, en aangezien we nog vrolijk door willen bouwen in de game werd het tijd om te switchen.

Ik heb ondertussen een paar gevonden met mod support inclusief ftp support.
Ben nu onderzoek aan het doen naar plugpayplay, al staat die server in engeland.