Je denderd em gewoon in je MPMissions map van Operation Flashpoint zelf.
De map waarin hij dan automatisch uitgepakt wordt moet behouden blijven!
Ze liggen idd ver uit elkaar, dit komt omdat het de bedoeling is dat je altijd nog de kans hebt om je vlag terug te krijgen als hij 5 minuten geleden is gestolen, opsporen met een Heli is dan het beste en hem terug halen nog beter
Ik heb in (bijna) elk dorp wel een autotje neer gedenderd zodat als je door een shilka or what so ever uit de lucht wordt geschoten en je eject safely dat je altijd nog met een (sport)car weg kan komen.
Ik probeer dus een beetje het echte oorlogs gevoel te kweken, niet continu actie maar ook gewoon momenten dat je heel erg alert moet zijn.
De Russen zitten in een erg groot dal daardoor kan je ze makkelijk ambushen.
Het nadeel van de NAVO is dat hun airport met 2 A10's en 2 Heli's een stuk verder weg ligt. Wat dus het liefst heel gelaten wil worden.
Zo heeft elke kant een zwak punt waar goed op gelet moet worden. Rond patrouillerende heli's zijn dan zeker handig om tijdig een aanval te spotten.
Het idee van 2 snipers in elk team is om de die hard solo-snipers ook wat te geven, ze kiezen dus maar een bergje uit ergens op het eiland en schieten maar wat\niets raak.
Het enige wat ik hopeloos vergeten ben is de Navo ook nog bootjes te geven, wat natuurlijk wel zo leuk is, want met die krengen kan je zo de russen van achter aanvallen.
En natuurlijk heeft sith respawn er in gepleurd wat natuurlijk helemaal leuk is.
Alleen ben ik nog aan het uitvogelen met scripts hoe ik vehicle-respawn mogelijk maak.
Want aan het eind te voet naar de enemy lopen ziet natuurlijk niet iedereen zitten.
Een beetje het Codename Eagle idee..
Heb je nog leuke\gare\dope\toffe ideetjes mail me dan: thesith@planet.nl
Ben je die hard editor dan kan ik je ook wel de .sqm file geven.