Toon posts:

problemen in Xwing Alliance?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik er mee te laat kom maar ik heb maar recent dit spel gekocht voor een tweedehands prijs in de freerecordshop. Ik had problemen met mijn joystick.
1)Dat losjes kalibreren snap ik niet goed (zie lucasarts troubleshooting pagina "Joystick too sensitive" www.lucasarts.com)
2) wagelt een ship altijd zo?
3) de gunturret van de falcon is niet te vertragen .Hoe doe ik dat? Heeft dit allemaal met mijn joystick te maken?
4)ik vlieg beter met een gamepad dan met een joystick (hmm)

Verwijderd

1)Dat losjes kalibreren snap ik niet goed (zie lucasarts troubleshooting pagina www.lucasarts.com)
Hier kan ik je niet bij helpen... :)
2) wagelt een ship altijd zo?
Ligt eraan wat voor snelheid je schip heeft en/of je joystick foutjes heeft (denk 2de in jouw geval.. :D ).
3) de gunturret van de falcon is niet te vertragen .Hoe doe ik dat? Heeft dit allemaal met mijn joystick te maken?
Je zegt het zelf al, het heeft met je joystick te maken... :)
4)ik vlieg beter met een gamepad dan met een joystick (hmm)
Dan moet je de gamepad gebruiken i.p.v joystick. Ieder z'n eigen style!
/me doet dit allemaal uit z'n hoofd he.. laatste keer dat'ie x-wing alliance speelde was... bijna 3 maanden geleden... :)

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
5) hoe doe je de deathstar-run?
bij mij schiet luke wel z'n torpedo af, maar hij raakt nooit :(
en ik zelf kan die generator niet kapot schieten want er zitten van die schilden voor.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 18:22 schreef Infinitive het volgende:
5) hoe doe je de deathstar-run?
bij mij schiet luke wel z'n torpedo af, maar hij raakt nooit :(
en ik zelf kan die generator niet kapot schieten want er zitten van die schilden voor.
Deathstar run? Das niet in x-wing alliance hoor!! Dan is'et geen deathstar run maar ga je echt in de Deathstar (wedden dat ik mezelf nu voor lul aan'et zetten ben.. :) ).
Ik kan me geen schilden herrineren bij x-wing alliance op'et einde... :?
Misschien omdat ik op easy speelde.. :D

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat iemand xwing met xwing: alliance verwisselt; In xwing alliance wordy de "Return of de Jedi" film gebruikt in xwing de eerste (The new hope (1977)) Allebij een Deathstar maar de andere uit ROJ heeft een andere rangnummer d.i. II en hijblijft hangen boven Endor ;"that damn thing is operational"

ik heb gevonden dat een andere spel,Freespace,met de pijljes kon bestuurd worden.
Bij Xwing was het met de muis , ook in Tie-fighter was het met de muis

kan dat veranderd/getweaked worden?

dat vond ik jammer hier...