Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor ICT Opleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de laptop gaan gebruiken voor mijn ICT opleiding, ook wil ik er af en toe After Effects op kunnen runnen en misschien nog een beetje gamen

Wat is je budget?
rond de €1000, iets meer mag ook

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik moet hem elke dag meenemen naar school

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt niet uit, als die maar goed is

Ik wil graag wel dat de laptop snel is, en misschien zou ik er nog een ssd indoen als die er nog niet in zit. De accu moet wel lang meekunnen.

Deze had ik zelf gevonden: http://www.laptopshop.nl/...-aspire-v5-591g-74yq.html

• sjun
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-01 12:18
Ik zou voor een refurbished HP Elitebook gaan. Acers en arbeidsintensief gebruik is bij mij geen beste combi en je legt toch geld neer.

Verwijderd

Topicstarter
Is dat wel te vertrouwen? Het ziet er wel heel goedkoop uit...

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heeft de opleiding geen specifieke eisen beschikbaar gesteld waar je laptop aan moet voldoen? Ga je alleen programmeren of ook werken met VM's?

Wat denk je van plan te zijn met de laptop (behalve After Effects)? Misschien ook gamen? Welke besturingsysteem heeft de voorkeur (Windows / OSX / Linux)?

Moet hij draagbaar zijn of mag hij wat wegen?

EDIT: Dit lijkt me voor de prijs een goede laptop: pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T

[ Voor 37% gewijzigd door MysticX op 14-05-2016 01:09 ]

hi!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Koop een van deze: http://tweakers.net/categ...izFt8jIai0SXFm9NClukFL6AA

Zorg wel voor een SSD. Als je een model kiest zonder SSD kan je prima zelf een SSD kopen en dan de HDD vervangen. AE werkt overal eigenlijk wel op, alleen als je iets extreems wil doen zoals bijv 10 lagen 4K video renderen zal je specifiek naar AE-hardware moeten zoeken. Voor de rest kan zelfs een Intel HD graphics iGPU het nog aan...

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:27
Ik vind je TS nogal karig. "ICT opleiding", beheer? Development? Wil je er VM's op draaien? Wat dan en hoeveel? Ga je development doen? In welke omgeving dan?
Het enige wat ik je zo kan aanraden: SSD zeker doen. Sterker nog: je zou gek zijn als je het niet doet.

[ Voor 10% gewijzigd door sig69 op 14-05-2016 01:14 ]

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor een slechte TS, ik ga een opleiding ICT beheer/netwerkbeheer volgen. In After Effects ga ik niks geks editen, ik moet alleen wel makkelijk met element 3d kunnen werken. Ik wil Windows 10 erop hebben als OS. Hij mag wel wat wegen, maar niet te veel.

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-11 12:58
Dell 7559 een idee?

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Macbook Pro 13" Retina (tweedehands)? Windows 10 draait daar écht super op als VM maar ook als BareMetal installatie.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Verwijderd

Topicstarter
Ik keek even naar die Dell, hij is nu niet meer verkrijgbaar vgm. En ik heb liever geen 2ehands laptop.
Pagina: 1