Toon posts:

Pc Upgrade!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur voor intensief gamen!

Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade van +- 500 euro, meer is natuurlijk altijd mogelijk!

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690 Boxed€ 223,50€ 223,50
1Gigabyte H97-D3H€ 94,-€ 94,-
1Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 66,95€ 66,95
1Cooler Master Hyper TX3 Evo€ 19,99€ 19,99
1Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800€ 45,69€ 45,69
1Samsung 840 EVO Basic----
1Sea Sonic S12II-620 Bronze----
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 450,13

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf weet ik het niet of er twee videokaarten nodig zijn? misschien een nieuw moederbord? Vertel het me en leg me zo veel mogelijk uit!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik een amd videokaart maar ik heb ook veel gehoord over de 1080 serie van nvidia

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb geen bepaalde wensen ik laat alles aan jullie over! :D

Ga je overklokken?
Nee is volgens mij ook niet mogelijk.

Wat verwacht je van ons?
Mijn verwachting van jullie is dat jullie mij eigenlijk helpen met verbeteringen voor mijn pc zodat ik meer fps haal ik verschillende games. en dat ik nu een upgrade doe waar ik de komende tijd geen spijt van heb!

ps ik heb een grote pc case dus alles past erin! :)

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 00:27
Wacht FF een half jaartje, die 290 is nog helemaal goed en de huidige kaarten zullen daar niet ver bovenuit komen. Mss dat de 1080 anderhalf keer zo snel word, max. Maar daar betaal je dan ook 700 voor en dat is niet echt goede prijs/prestatie. Net als bij de vorige generaties kan je beter wachten op de ti versies van de kaarten. Eind dit jaar komen beiden AMD en Nvidia met nieuwe kaarten uit die een stuk interessanter moeten zijn door HBM2 en dergelijke.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Zijn er dingen waar je tegen aan loopt bij het spelen van games dat je wil upgraden ? Dit systeem zou nog prima mee moeten kunnen komen.

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:54
Je wilt je PC upgraden, waarom? Wat voor problemen zijn er mee? Wat wilt er niet meer lukken qua programmas of games waardoor je zou willen upgraden want als ik zo kijk ziet het erg gewoon uit als een goede PC die alles nog zou moeten kunnen bijhouden.

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Waarom upgraden? Als er geen upgrade nodig is, doe het dan ook niet.

Processor en videokaart zijn nog retesnel, 8GB RAM is nog steeds voldoende. Upgraden kan natuurlijk altijd, maar dan gooi je in jouw geval gewoon geld weg.

Hoe groot is de SSD? Als dat een 120GB model is zie ik een grotere SSD als enige nuttige upgrade. Verder wachten op de nieuwe Nvidia kaarten die begin juni in de winkels liggen.

Informaticus of vakkundig Googler?