Microfoon youtube gaming

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeldornov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-12-2023
Mijn vraag
Wat is nu een goeie microfoon graag onder de €50 euro die goed is voor Gaming video's Lets Plays en commentaries voornamelijk.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik de ingebouwde microfoon van mijn Toshiba laptop. Daar heb ik niet zoon goeie kwaliteit geluid mee.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb een tijdje op Amazon en bol.com rondgezocht maar kon bijna niks vinden.

Beste antwoord (via Zeldornov op 19-05-2016 19:34)

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb net een BM9000 gekocht, en de specs zijn zo goed als aangegeven.

Koop hem bij een chinese webshop als je het overweegd en je bent voor 15euro voorzien van een prima mic, kan je zelfs wat geld aan een 5 euro mic arm e.d. uitgeven ;).

Edit: http://www.gearbest.com/speakers/pp_194222.html deze heb ik (zwart) en na aardig wat testen is dit een van de beste goedkope mics die ik ooit heb gezien. Ik had wel een phantom power supply erbij, maar heb voor de lol een XLR -> USB kabel er bij genomen, en die gaf al prima resultaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Darkangle op 14-05-2016 16:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Samson Meteor Mic is wel redelijk. Heb ik toendertijd voor (ik dacht) 50 of 55 euro aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Blue Microphones Blue Snowball Ice

Zo'n beetje dé mic die iedereen koopt wanneer hij voor een redelijke prijs een mic wil. Zelf geen ervaring mee, maar men zegt dat hij er goed is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Heb net een BM9000 gekocht, en de specs zijn zo goed als aangegeven.

Koop hem bij een chinese webshop als je het overweegd en je bent voor 15euro voorzien van een prima mic, kan je zelfs wat geld aan een 5 euro mic arm e.d. uitgeven ;).

Edit: http://www.gearbest.com/speakers/pp_194222.html deze heb ik (zwart) en na aardig wat testen is dit een van de beste goedkope mics die ik ooit heb gezien. Ik had wel een phantom power supply erbij, maar heb voor de lol een XLR -> USB kabel er bij genomen, en die gaf al prima resultaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Darkangle op 14-05-2016 16:56 ]