Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-11 21:10

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb al bijna vanaf dat hij uit was een Nexus 6P, alleen ondervind ik nu een probleem. Ik heb een moederbord (Asus Z170 pro gaming) met een USB-C aansluiting, maar als ik mijn mobiel via die port verbind laat deze wel op, alleen kan ik geen data sturen tussen mijn mobiel en mijn computer. Dit heeft wel gewerkt. Ook krijg ik niet de notificatie op mijn mobiel wat ik met de aansluiting wil (data transfer etc.). Als ik het van USB-C naar USB 2/3 doet ( het andere kabeltje wat je mee hebt gekregen met de mobiel) werkt het wel. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing

• Broodje_Aap
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-11 21:10

Broodje_Aap

Professioneel prutser

Topicstarter
Na een keertje op de product pagina van het moederbord rond geneust te hebben en de nieuwste USB driver heb geinstalleerd doet hij het weer... Wel raar dat hij het daarvoor nog heeft gedaan en opeens het niet meer doet...

"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing