Ik ben dus van plan m'n systeem te voorzien van wat casefans, maar nu zit ik met 1 probleem: Waar sluit ik al die fans op aan? Ik heb aan m'n voeding nog 1 uitgang hangen waar ik iets op aan kan sluiten.. Maar ik wil dus 2 a 4 fans in m'n systeem plaatsen.
Kan je niet iets van een verloop stekkertje kopen wat van 1 naar 3 uitgangen gaat ofzo??
Ja tuurlijk kan dat.
die fans kunnen best samen op 1 aansluiting.
dus ff verloopstekkertje kopen of ff handig solderen
ik heb zelf een fanbus gemaakt die aan 1 aansluiting hangt met daar 5 fans aan. werkt perfect.
die fans kunnen best samen op 1 aansluiting.
dus ff verloopstekkertje kopen of ff handig solderen
ik heb zelf een fanbus gemaakt die aan 1 aansluiting hangt met daar 5 fans aan. werkt perfect.
Een verloop stekker werkt prima, maar wel alleen op een stekker vanaf je voeding. Gebruik geen verloopstekkertjes op de headers van je moederbord, want dan zit je opgescheept met een instabiel systeem.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Pff ik prop 1 draadje in de 4e pin van de harddisk voeding en de andere tussen schroefje van de kast, das +12 en 0 volt
Je hebt zo'n stekkertje nodig.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
koop een digidoc 5, al je problemen opgelost!
teminste bij mij wel ,en staat ook nog wel leuk
Verwijderd
tsja als je geld teveel hebt en te lui bent om zelf iets moois te maken is dat wel een optie ja [niet beledigend bedoeld btw]
koop coolermaster casefans, krijg je die verloopstukjes bij.
ik kreeg er ook verloopstukjes bij, maar heb voor een andere fan die ik uit een oude 286 voeding heb gesloopt gewoon ff geslodeerd
Gewoon ff 1 cm afstrippen, en de draadjes in elkaar draaien en aftapen.
Doe ik altijd en werkt prima.
Op die manier kan je ook meerdere fans op 1 aansluiting aansluiten. Alleen ff goed controleren want een foutje is zo gemaakt.
Doe ik altijd en werkt prima.
Op die manier kan je ook meerdere fans op 1 aansluiting aansluiten. Alleen ff goed controleren want een foutje is zo gemaakt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
digidoc 5Op zondag 24 juni 2001 18:47 schreef fatalharry het volgende:
Ik heb echt geen 170 piek over voor zo'n digidoc 5.Op zondag 24 juni 2001 18:47 schreef fatalharry het volgende:
Gewoon een fanbusje zelf maken kost nog geen 10 piek.
Fanbusje??Op zondag 24 juni 2001 20:04 schreef sjuk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen 170 piek over voor zo'n digidoc 5.
Gewoon een fanbusje zelf maken kost nog geen 10 piek.
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Pagina: 1