Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem
Ik heb een Samsung Smart TV UE22H5600AWXXN.Daarmee wil ik draadloos via wifi tv kunnen kijken met de app ITVOnline van KPN;
Ik heb de app gedownload en geinstalleerd op de tv. Ik zie de app echter niet op het startscherm van de Tv om te openen. Ik kan er daarom niet mee werken.
Mijn vraag:
Hoe kan ik de App op het tv startscherm zichtbaar maken om vervolgens te openen.

Met vriendelijke groet,
Hennie Brok

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. Het topic is verplaatst van Consumentenelektronica Aankoopadvies naar Televisies & Beamers omdat er in dit geval geen sprake is van aankoopadvies maar omdat je een vraag rondom het gebruik van je tv hebt.

Elkaar de groeten doen op het forum is niet nodig, check Het algemeen beleid #groeten nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:12:
Ik heb de app gedownload en geinstalleerd op de tv. Ik zie de app echter niet op het startscherm van de Tv om te openen. Ik kan er daarom niet mee werken.
Dan ben ik toch wel benieuwd hoe jij die app hebt geïnstalleerd. Zeker omdat ITVOnline - voor zover mij duidelijk is - helemaal geen app voor de televisie van Samsung heeft en waardoor hetgeen jij wil niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via de browser in de TV Google geopend. Daarna in de zoekbalk de tekst ITVOnline ingevoerd en ge selecteerd. Daarna downloaden en aansluitend implementeren via de aanwijzingen op het beeldscherm.
Geen bijzondere meldingen of problemen bij dit proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Lijkt me sterk dat dit werkt.
Dan zou je nog maar 1 decoder hoeven hebben en de rest op deze manier doen.
Waardoor kpn dus aardig wat inkomsten misloopt.
Maar ik ga het ff checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:28
Dat KPN online werkt toch met silverlight?
Microsoft Silverlight werkt alleen op Windows en Mac.

Hoewel Chrome wel poogt een player te openen werkt het nog steeds niet.
(Chrome ondersteund geen silverlight meer.)
Pagina: 1