Voor mijn http://tweakers.net/price...g-ue55ju7000l-zilver.html wil ik een htpc of dergelijke maken om als mediacenter te gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mediacenter
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 300euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga sowieso ook nog de logitech k400 als keyboard en mousepad gebruiken, om alles vlot te bedienen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren??
neen, moet gewoon proper zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst alles in 1 winkel kunnen kopen.
Wat verwacht je van ons?
Help met samenstellen van mijn mediacenter. Heb ook naar de himedia q10 gekeken wat veel minder prijzig is, maar niet zo overtuigd van de kwaliteit. Rpi 3 vind ik onhandig aangezien tv 4k ondersteund en wanneer het mogelijk ook wil gebruiken.
Ook heb ik nog een vraag. Mijn tv is nu aangesloten aan een sonos playbar voor het geluid. Moety ik nog iets extra voorzien om ook het geluid van de mediacenter door de sonos te laten komen of zit ik hier safe mee?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mediacenter
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 300euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga sowieso ook nog de logitech k400 als keyboard en mousepad gebruiken, om alles vlot te bedienen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren??
neen, moet gewoon proper zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst alles in 1 winkel kunnen kopen.
Wat verwacht je van ons?
Help met samenstellen van mijn mediacenter. Heb ook naar de himedia q10 gekeken wat veel minder prijzig is, maar niet zo overtuigd van de kwaliteit. Rpi 3 vind ik onhandig aangezien tv 4k ondersteund en wanneer het mogelijk ook wil gebruiken.
Ook heb ik nog een vraag. Mijn tv is nu aangesloten aan een sonos playbar voor het geluid. Moety ik nog iets extra voorzien om ook het geluid van de mediacenter door de sonos te laten komen of zit ik hier safe mee?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1850 Boxed | € 45,15 | € 45,15 |
| 1 | Asus H81I-PLUS | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 14,50 | € 14,50 |
| 1 | be quiet! System Power B8 300W | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 120GB | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 242,40 | |