Mijn vraag
ik zou graag een whatsapp wiget willen Zie afbeelding.
ik heb hem al op mij screen staan alleen hij is leeg er komen geen berichten in te staan.
ook als ik nieuwe berichten ontvang komt er ook niks in te staan de wigdet blijft leeg.
een vriend van mij komt er ook niet uit en bij hem werkt het wel op de samsung s7 edge.
nu zou ik graag jullie hulp willen hebben. alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruik
Oneplus one 64gb
android 6.0.1 (Cyanogen 13.0)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb de app al keer overnieuw geinstallerd en wigdet meerde malen overnieuw toegevoegd
helaas geen geluk,
nu heb ik zelf al aardig lopen google maar dat is allemaal hoe de wigdet toevoegt aan je lockscreen.
maar ik kan niet vinden hoe ik het oplost als hij het niet doet.
maar ik wil hem niet op lockscreen maar apart op een nieuwe pagina op me telefoon,
zodat ik nog wel de telefoon moet unlocken om de wiget te zien en gebruiken.
ik zou graag een whatsapp wiget willen Zie afbeelding.

ik heb hem al op mij screen staan alleen hij is leeg er komen geen berichten in te staan.
ook als ik nieuwe berichten ontvang komt er ook niks in te staan de wigdet blijft leeg.
een vriend van mij komt er ook niet uit en bij hem werkt het wel op de samsung s7 edge.
nu zou ik graag jullie hulp willen hebben. alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruik
Oneplus one 64gb
android 6.0.1 (Cyanogen 13.0)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb de app al keer overnieuw geinstallerd en wigdet meerde malen overnieuw toegevoegd
helaas geen geluk,
nu heb ik zelf al aardig lopen google maar dat is allemaal hoe de wigdet toevoegt aan je lockscreen.
maar ik kan niet vinden hoe ik het oplost als hij het niet doet.
maar ik wil hem niet op lockscreen maar apart op een nieuwe pagina op me telefoon,
zodat ik nog wel de telefoon moet unlocken om de wiget te zien en gebruiken.
[ Voor 23% gewijzigd door P_tempel op 13-05-2016 12:55 . Reden: toegevoede infomatie en lees tekens ]