Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_tempel
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-06 11:38
Mijn vraag
ik zou graag een whatsapp wiget willen Zie afbeelding. Afbeeldingslocatie: http://i.blogs.es/6bf714/whatsapp-widget/450_1000.jpg

ik heb hem al op mij screen staan alleen hij is leeg er komen geen berichten in te staan.
ook als ik nieuwe berichten ontvang komt er ook niks in te staan de wigdet blijft leeg.
een vriend van mij komt er ook niet uit en bij hem werkt het wel op de samsung s7 edge.
nu zou ik graag jullie hulp willen hebben. alvast bedankt

Relevante software en hardware die ik gebruik

Oneplus one 64gb

android 6.0.1 (Cyanogen 13.0)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

heb de app al keer overnieuw geinstallerd en wigdet meerde malen overnieuw toegevoegd
helaas geen geluk,
nu heb ik zelf al aardig lopen google maar dat is allemaal hoe de wigdet toevoegt aan je lockscreen.
maar ik kan niet vinden hoe ik het oplost als hij het niet doet.
maar ik wil hem niet op lockscreen maar apart op een nieuwe pagina op me telefoon,
zodat ik nog wel de telefoon moet unlocken om de wiget te zien en gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door P_tempel op 13-05-2016 12:55 . Reden: toegevoede infomatie en lees tekens ]

Beste antwoord (via P_tempel op 13-05-2016 13:45)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
P_tempel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:44:
[...]
edit: ben er ook achter gekomen dat sinds een paar dagen blijkbaar dat de widget klok.
het niet doet hij zegt maar widget laden maar hij laat niet misschien ook iets hier mee te maken.
In dat geval is er dus gewoon een probleem met je homescreen / launcher. Een aantal mogelijke oplossingen:
  • Probeer eens alle Widgets te verwijderen en vervolgens te herstarten.
  • Als dat niet werkt ga dan naar 'Instellingen' -> 'Apps' -> 'Trebuchet' -> 'Opslagruimte' -> 'Cache wissen' en herstart.
  • Als dat niet werkt doe dezelfde stappen als hierboven, maar druk nu ook op 'Gegevens wissen' en herstart.
offtopic:
Geeft natuurlijk niks dat spelling niet je sterkste punt is, installeer dan gewoon een spellings-corrector in je browser, dan haalt hij in ieder geval de spelfouten er al uit. Maar hoofdletters en punten zul je jezelf toch echt zelf aan moeten leren, daar doet een corrector niks mee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:12
P_tempel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
Mijn vraag
ik zou graag een whatsapp wiget willen Zie afbeelding [afbeelding]
ik heb hem al op mij screen staan alleen hij is leeg komen geen berichten te staan ook als ik nieuwe ontvangt komt er niks te staan een vriend van mij komt er ook niet uit en bij hem werkt het wel samsung s7 edge bij mij eigen telefoon niet helaas nu zou ik graag jullie hulp willen hebben. alvast bedankt

Relevante software en hardware die ik gebruik

Oneplus one 64gb

android 6.0.1 (Cyanogen 13.0)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

heb de app al keer overnieuw geinstallerd en wiget meerde malen overnieuw toegevoegt
helaas geen geluk nu heb ik zelf al aardig lopen google maar dit is allemaal hoe de wiget toevoegt aan je lock screen maar ik niet vinden hoe ik het oplost al hij het niet doet + ik wil hem niet op lockscreen maar appart op een nieuwe pagina op me telefoon zodat ik nog wel de telefoon moet unlocken om de wiget te zien
Ik zou graag met je mee denken. Ik kan echter niet wijs worden uit de woordenbrij die je hebt geproduceerd. Begin even met wat leestekens toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_tempel
Volkan1984 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:06:
[...]

Ik zou graag met je mee denken. Ik kan echter niet wijs worden uit de woordenbrij die je hebt geproduceerd. Begin even met wat leestekens toe te voegen.
bedankt heb het even aangepast het zacht er idd niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
De widget toont alleen nieuwe én ongelezen berichten. Het is niet zo dat je complete WhatsApp historie zichtbaar is in de widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

P_tempel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
ik heb hem al op mij screen staan alleen hij is leeg er komen geen berichten in te staan.
ook als ik nieuwe berichten ontvang komt er niks in te staan de wiget blijft leeg.
Wat staat er in de Widget op het moment dat je hem toevoegt en op het moment dat je een nieuw bericht ontvangt?

Ik heb ook een OnePlus One en heb de Widget even toegevoegd, om te kijken of het bij mij wel werkt. Zonder berichten te hebben ontvangen staat er bij mij:

"Geen ongelezen berichten"

Edit: Kreeg net een bericht binnen en het werkt prima:
[img][/]

offtopic:
Je post is nog steeds erg onleesbaar door spelfoutjes en het gebrek aan komma's en punten. En je Widget schrijf je met een extra 'd'.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 17-05-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_tempel
rens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:08:
[...]

Wat staat er in de Widget op het moment dat je hem toevoegt en op het moment dat je een nieuw bericht ontvangt?

Ik heb ook een OnePlus One en heb de Widget even toegevoegd, om te kijken of het bij mij wel werkt. Zonder berichten te hebben ontvangen staat er bij mij:

"Geen ongelezen berichten"

Edit: Kreeg net een bericht binnen en het werk prima:
[afbeelding]

offtopic:
Je post is nog steeds erg onleesbaar door spelfoutjes en het gebrek aan komma's en punten. En je Widget schrijf je met een extra 'd'.
bij mij staat er helemaal niks.
de wigdet is helemaal blank hij toont nu sinds een half uur dat ik geen ongelezen berichten heb.
maar op het moment dat ik een bericht binnen krijg,
laat hij dat niet zien zegt hij nog steed geen ongelezen bericht te wijl dit incorrect is.
heeft dit meschien met permissions temaken ? dat is waar ik aan zat te denken toch blijft het raar dat de wigdet het wel op een anderen opo doet.

edit: ben er ook achter gekomen dat sinds een paar dagen blijkbaar dat de wigdet klok.
het niet doet hij zegt maar wigdet laden maar hij laat niet mechien ook iets hier mee temaken.

[ Voor 7% gewijzigd door P_tempel op 13-05-2016 12:53 . Reden: bedankt voor commentaar zal me best doen spelling nooit beste ding geweest ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

P_tempel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:44:
[...]
edit: ben er ook achter gekomen dat sinds een paar dagen blijkbaar dat de widget klok.
het niet doet hij zegt maar widget laden maar hij laat niet misschien ook iets hier mee te maken.
In dat geval is er dus gewoon een probleem met je homescreen / launcher. Een aantal mogelijke oplossingen:
  • Als dat niet werkt ga dan naar 'Instellingen' -> 'Apps' -> 'Trebuchet' -> 'Opslagruimte' -> 'Cache wissen' en herstart.
  • Als dat niet werkt doe dezelfde stappen als hierboven, maar druk nu ook op 'Gegevens wissen' en herstart.
offtopic:
Geeft natuurlijk niks dat spelling niet je sterkste punt is, installeer dan gewoon een spellings-corrector in je browser, dan haalt hij in ieder geval de spelfouten er al uit. Maar hoofdletters en punten zul je jezelf toch echt zelf aan moeten leren, daar doet een corrector niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_tempel
rens-br schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:18:
[...]

offtopic:
Bedankt.
Dit was uiteindelijk de oplossing naar dat ik de gegevens had gewist,
en de widgets overnieuw had toegevoegt werkte het weer.
toppie _/-\o_
Pagina: 1