Beste mensen,
Ik wil graag een nieuwe desktop kopen, en ik wilde eigenlijk gaan voor het het basis gaming systeem. Ik heb nu iets meer dan driehonderd euro, en mijn idee was om ergens tussen de driehonderd en de vijfhonderd euro uit te geven (mag er ook iets overheen). Maar nu kwam ik laatst bij CCEX (tweedehands elektronica winkel) en daar hadden ze de volgende grafische kaarten:
Ati radeon cypress HD 5870 1GB dx11
(€60,-)
Nvidia GeForce Fermi GTX 580 1,5GB dx11
(€73,-)
Nu vraag ik mij af of ik een van deze kaarten zal kopen. Aan de ene kant scheelt een hoop geld (zo'n 150 euro) maar aan de andere kant wil ik natuurlijk wel goede/enigszins snelle graphics. Ik wil graag spellen als GTA V of BlackOpsIII er op kunnen spelen. Dit hoeft natuurlijk niet met de meest fancy graphics, maar wel het liefst met niet al te veel lag.
Ik hoop erg dat iemand mij advies kan geven, alvast bedankt.
PS. ik was van plan er ooit in de toekomst en tweede scherm aan te hangen, maat dat mag ook veel later.
PPS. Je krijgt er op alles en jaar garantie, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
PPPS.(Sorry voor al die ps'jes) kan ik op dit systeem gewoon een Random discdrive aansluiten (intern)?
ONDERDELEN LIJST: (BBG mei ''16)
Processors Intel Core i3-6100 Boxed €115,-
Moederborden Gigabyte GA-H110M-S2H € 54,-
Geheugen intern Crucial CT2K4G4DFS8213 € 28,95
Videokaarten Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate € 207,95
Solid state drives Crucial BX100 250GB € 69,95
Behuizingen Cooler Master N200 Closed € 41,95
Voedingen be quiet! System Power 7 400W € 41,95
Totaalprijs bij opstellen BBG € 559,75
Ik wil graag een nieuwe desktop kopen, en ik wilde eigenlijk gaan voor het het basis gaming systeem. Ik heb nu iets meer dan driehonderd euro, en mijn idee was om ergens tussen de driehonderd en de vijfhonderd euro uit te geven (mag er ook iets overheen). Maar nu kwam ik laatst bij CCEX (tweedehands elektronica winkel) en daar hadden ze de volgende grafische kaarten:
Ati radeon cypress HD 5870 1GB dx11
(€60,-)
Nvidia GeForce Fermi GTX 580 1,5GB dx11
(€73,-)
Nu vraag ik mij af of ik een van deze kaarten zal kopen. Aan de ene kant scheelt een hoop geld (zo'n 150 euro) maar aan de andere kant wil ik natuurlijk wel goede/enigszins snelle graphics. Ik wil graag spellen als GTA V of BlackOpsIII er op kunnen spelen. Dit hoeft natuurlijk niet met de meest fancy graphics, maar wel het liefst met niet al te veel lag.
Ik hoop erg dat iemand mij advies kan geven, alvast bedankt.
PS. ik was van plan er ooit in de toekomst en tweede scherm aan te hangen, maat dat mag ook veel later.
PPS. Je krijgt er op alles en jaar garantie, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
PPPS.(Sorry voor al die ps'jes) kan ik op dit systeem gewoon een Random discdrive aansluiten (intern)?
ONDERDELEN LIJST: (BBG mei ''16)
Processors Intel Core i3-6100 Boxed €115,-
Moederborden Gigabyte GA-H110M-S2H € 54,-
Geheugen intern Crucial CT2K4G4DFS8213 € 28,95
Videokaarten Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate € 207,95
Solid state drives Crucial BX100 250GB € 69,95
Behuizingen Cooler Master N200 Closed € 41,95
Voedingen be quiet! System Power 7 400W € 41,95
Totaalprijs bij opstellen BBG € 559,75
[ Voor 26% gewijzigd door madmaxonline op 13-05-2016 12:15 ]