Gaming muis onder 30€ binnen de EU?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views

Vraag

• Aardappelboom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-10-2018
Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een budget muis met een degelijke sensor voor o.a. counter strike, maar overal amazon links en echt helemaal niets wat betrouwbare feedback heeft over de sensor wat binnen de EU te bestellen valt.

Ik wil dus graag eentje die een zo goed mogelijke sensor heeft (natuurlijk zonder acceleration en jittering) voor de prijs (~30) maar het wilt niet echt lukken. Suggesties? Ik offer graag andere dingen op zoals kwaliteit, leds, boven de 2000dpi enz. Bedankt :)

Alle reacties

Verwijderd

Asus Sica voor 32 euro
pricewatch: Asus Sica

Heeft maar 3 knoppen.
Pixart PMW3310 optical sensor.
5000 dpi.
polling rate van 1000 Hz.
Omron schakelaars.
De dikke as op de encoder vindt ik ook wel mooi voor zo'n goedkope muis, deze slijt minder in.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 02:12 ]

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 18:26

EMP

Krulloos!

Dé gamingmuis die echt superlang in de BBG's aangeraden werd is de Sharkoon Fireglider.

Hij heeft op Tweakers ook veel positieve reviews, maar ook andere sites spreken over een goede sensor en een goede precisie.

Qua bouw-kwaliteit voelt hij iets plastikkiger aan dan bijvoorbeeld een (duurdere) logitech gaming muis, maar uit eigen ervaring weet ik vooral dat hij het 'gewoon goed' doet, ook na een flink wat jaren gebruik, en de dpi-instel-knop is super handig omdat je direct de gevoeligheid kan aanpassen, wat soms heel handig kan zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door EMP op 13-05-2016 05:16 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid

Ook in de aankoopadviesfora verwachten we minimale eigen inzet - die hier helaas ontbreekt:
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.