Mijn vraag
hallo,
ik heb maandag een pc gebouwd met windows 10. nou liet ik t apparaat uit mn handen vallen (weegt dieplood en er liet een stofkapje los aan de onderkant) ik wist hem met mn voet en handen wel weer n beetje op te vangen maar hij maakte n aardige val. tot mijn geluk deed hij t nog een uur of 2 en toen ik csgo aant spelen was kreeg ik een blue screen.... ik ben nog met de build bezig en heb nu een videokaart van een maat in leen, misschien dat die kaart te heet werd maar hoe dan ook:
windows start niet meer op en geeft een blue screen met de melding: 0x0000c1f5
soms start windows wel op en dan krijg ik : IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
en verder was er iets met memory_management.
toen heb ik dus net geprobeerd een windows 7 cd te instaleren en dan krijg ik bij mijn 2 harde schijven
(ssd 1tb samsung en 3TBseagate HDD) windows niet geinstaleerd omdat het gpt schijven zijn.
ik ben geen pc master ofzo maar ik krijg niks voor elkaar.
iemand enig idee wat kapot kan zijn of wat ik kan doen?
ik zal mn build ook nog even eronder zetten voor jullie info:
Intel Core i7-6700K Boxed
Asus Z170 PRO GAMING
Nvidia GeForce GTX 1080 8GB
Seagate Desktop HDD, 3TB
Aerocool XPredator X3 White Edition
Scythe Fuma
Sharkoon Silent Eagle 1000 , 120mm
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16R
Corsair RM550x
Samsung 850 EVO 1TB
zoals ik al zei heeft de pc het nog een tijd gedaan tot hij bluescreens gaf dus er is niets echt kapot gevallen dan. er zat op t moment een wat oudere amd raedon hd in, diem heb ik eruit gehaald en alsnog de bluescreens.
EDIT 1: nog een bluescreen: win32kfull.sys. lijkt dus op een sys32 crash?
hallo,
ik heb maandag een pc gebouwd met windows 10. nou liet ik t apparaat uit mn handen vallen (weegt dieplood en er liet een stofkapje los aan de onderkant) ik wist hem met mn voet en handen wel weer n beetje op te vangen maar hij maakte n aardige val. tot mijn geluk deed hij t nog een uur of 2 en toen ik csgo aant spelen was kreeg ik een blue screen.... ik ben nog met de build bezig en heb nu een videokaart van een maat in leen, misschien dat die kaart te heet werd maar hoe dan ook:
windows start niet meer op en geeft een blue screen met de melding: 0x0000c1f5
soms start windows wel op en dan krijg ik : IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
en verder was er iets met memory_management.
toen heb ik dus net geprobeerd een windows 7 cd te instaleren en dan krijg ik bij mijn 2 harde schijven
(ssd 1tb samsung en 3TBseagate HDD) windows niet geinstaleerd omdat het gpt schijven zijn.
ik ben geen pc master ofzo maar ik krijg niks voor elkaar.
iemand enig idee wat kapot kan zijn of wat ik kan doen?
ik zal mn build ook nog even eronder zetten voor jullie info:
Intel Core i7-6700K Boxed
Asus Z170 PRO GAMING
Nvidia GeForce GTX 1080 8GB
Seagate Desktop HDD, 3TB
Aerocool XPredator X3 White Edition
Scythe Fuma
Sharkoon Silent Eagle 1000 , 120mm
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16R
Corsair RM550x
Samsung 850 EVO 1TB
zoals ik al zei heeft de pc het nog een tijd gedaan tot hij bluescreens gaf dus er is niets echt kapot gevallen dan. er zat op t moment een wat oudere amd raedon hd in, diem heb ik eruit gehaald en alsnog de bluescreens.
EDIT 1: nog een bluescreen: win32kfull.sys. lijkt dus op een sys32 crash?