Dune3 uitgespeeld ! wie ?

Pagina: 1
Acties:

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Wie heeft de nieuwe Dune al uitgespeeld ?
Ook al op Hard ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

nog niet :) wel hard aan het proberen, alleen een beetje weinig tijd :(
Is het jouw dan wel al gelukt ??

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

ik speel ook op hard, ben nu harkonnen stronghold aan het aanvallen maar moet nog beginnen met die missie :(

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:07

Lordy79

Vastberaden

ik heb de atreides net plat gekregen met harkonnen (uiteraard hard). Tot nu toe veel makkelijker dan met atreides spelen.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Doekoeman
Met Atreides nog even harkonnen stronghold aanvallen. Medium.

Nog niemand op HARD ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Lijkt erop dat de die-hard Dune spelers geen tijd hebben om hier te posten ;)

Verwijderd

Nou ben aan het werk en ben vanavond het 3e deel van de Dune film op canal+ aan het kijken....misschien heb ik daarna nog wat tijd...maar ik zit inmiddels in level 9 met atreides en heb Harkonnen bijna plat (speel op Medium) en ben dus bijna in level 10...

Verwijderd

Paar dagen terug uitgespeeld met alle houses op normal level. Moet zeggen dat de campaign aardig verslavent was maar zodra ik door had dat je gewoon met je advanced carryall zijn harversters moest pakken had ik het spel zo gewonnen.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op maandag 25 juni 2001 20:00 schreef Hellspawn het volgende:
Paar dagen terug uitgespeeld met alle houses op normal level. Moet zeggen dat de campaign aardig verslavent was maar zodra ik door had dat je gewoon met je advanced carryall zijn harversters moest pakken had ik het spel zo gewonnen.
.... DAT truukje had ik dus nog niet geprobeerd :). Okee, vanavond ff doen...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• ShadowBumble
  • Laatst online: 14-02 17:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Is toch al een vrij oud trucje hoor .....

Mijn favo bij C&C (alle delen) is om je APC vol te stuwen met engineers en dan door een carryall te laten vliegen naast zijn construction vehicle droppen uitpakken, innemen en verkopen >:) >:) >:) >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ProGo
  • Laatst online: 22:26
Ik ben nu met de atreides bezig, op normal. Ik heb nu de harkonnen van hun thuisplaneet geveegt. :7

Met een gecombineerd leger zijn alle missies makkelijk.

Trouwens, voor de ST-fans, The Duke is Michael Dorn, heb net ff de credits doorgelezen om het zeker te weten... 8-)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
atreides gisteren uitgespeeld.
ben nu met harkonnen bezig, wat een stuk moeilijker is! zijn gewoon pruts tanks die ze hebben. en ik heb ook nog geen repair vehicle gezien, wat zwaar irritant is tegen de talaxians.

• ProGo
De harkonnen hebben geen repair verhicles. Ze geven niet om hun eigen units. Lees boekje maar eens :)

• Acolyte57

Acolyte57

Op maandag 25 juni 2001 21:05 schreef ShadowBumble het volgende:
Is toch al een vrij oud trucje hoor .....
Tjah, kan best... Ik heb C&C nooit echt hard gemultiplayered dus ik ken de goeie tactieken niet echt die door alle spellen heen werken. Bij Starcraft was dat anders :)

Moet ook eerlijk zeggen dat het niet bij me op zou komen om zo 1 2 3 iemand anders z'n voertuigen te vervoeren :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

heb hem in een hoekje geflikkerd wat een bagger spel zeg.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is een beetje gaap met Ordos.
Bouw een basis, bouw refineries, bouw Cobras. En zet cobra's steeds 10 meter verder :) .

Verwijderd

Ik ben niet eens level 1 langs bij iedere house.... Misschien komt'et omdat ik alleen nog maar cd 1 heb... :o

• ProGo
Maar 1 cd???
Bij mij zaten er wel 4 in het doosje, controleer de blauwe enveloppen maar eens, die zijn niet van de belasting....

• Acolyte57

Acolyte57

Op maandag 25 juni 2001 23:04 schreef Raven_ het volgende:
Ik ben niet eens level 1 langs bij iedere house.... Misschien komt'et omdat ik alleen nog maar cd 1 heb... :o
Jaaaa, das nuttig, alleen maar de install cd downloaden >:)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb em gisteren ff ge-installed, WOW wat een game, dit wordt weer net als Dune 2!!!

Yes helemaal die "Dune Feeling" erbij, ik ga em niet spelen, ik bewaar em nog ff (als ik me kan inhouden) tot de vakantie, dan zit ik hier praktisch alleen op de zaak, heb ik tenminste wat te doen.

great game!

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 21:12 schreef ProGo het volgende:
Ik ben nu met de atreides bezig, op normal. Ik heb nu de harkonnen van hun thuisplaneet geveegt. :7

Met een gecombineerd leger zijn alle missies makkelijk.

Trouwens, voor de ST-fans, The Duke is Michael Dorn, heb net ff de credits doorgelezen om het zeker te weten... 8-)
"Wist" je het nog niet zeker na de intro? |:(

maar die papzak die baron Harkonnen speeld is ook bekend uit een of andere serie/film....maar weet niet welke....wie is hij ook alweer?

Verwijderd

Vind de Sandstorm en de Worms heel cool gemaakt trouwens...heb ook de film laatst weer gezien (de nieuwe welliswaar uit '91 maar das de nieuwe dus) maar het komt aardig overeen nou Sandworm en vehicles.....

• Lordy79
  • Laatst online: 05:07

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 25 juni 2001 22:59 schreef The Dude het volgende:
heb hem in een hoekje geflikkerd wat een bagger spel zeg.
verkopen??! :)
ICQ me eventjes...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• ProGo
Op dinsdag 26 juni 2001 16:20 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

"Wist" je het nog niet zeker na de intro? |:(
Ik hoorde het meteen, alleen ik zag het niet meteen door dat gladde voorhoofd (8>
Dus ff credits doorgelezen om het 110% zeker te weten. Ik ken de Star Trek acteurs wel. Ben compleet verslaafd aan de serie's en films... :9~

• maxrebo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 14:46

maxrebo

Ben druk bezig met de atreides op hard. Heb alleen zoals zoveel van ons veel te weinig tijd :)

• Doekoeman
AI zuigt nog steeds.

Vooral de harvestors(?) zijn bij mij altijd dom bezig.

Zo van: LAat ik eens midden in de battle-field waar het het allerdrukste is eens even wat spice gaan happen.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ben nu met de harkonnen bezig en zit in de 5e missie ofzo, waar je de ix of thailaxu kunt allien... Alleen... hoe haal ik het level met de thailaxu...
Het spel geeft aan dat de missie een moeilijksgraad heeft van 28%, nou issie misschien niet 128%? Want de missie's daarna en daarvoor waren allemaal van een veel hoger moeilijkheidgraad en die waren wel simpel.

Xbox360 gamerprofile

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik ben met atreides het verst op medium , maar het niveau is te laag van de campaign :(

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uitgespeeld op medium alle 3, en op hard met Ordos :D Chaos Thunderstorm ROELD!! >:) >:)

combo van 8 Cobra's en wat lasertanks en je wals overal overheen :)

Harkonnen ben ik op har dbij level 5 ofzo, is wat pittiger.

Elite Sardaukar Troopers roeleren, mannetje of 10 en dan laten deffen op een hoge rots

als Attredies, 2 snipers op def zetten, zodara ze elite zijn, terug naar barak en je kan elite mannetjes trainen :) en dat gaat rap :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 10:06 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik heb em gisteren ff ge-installed, WOW wat een game, dit wordt weer net als Dune 2!!!

Yes helemaal die "Dune Feeling" erbij, ik ga em niet spelen, ik bewaar em nog ff (als ik me kan inhouden) tot de vakantie, dan zit ik hier praktisch alleen op de zaak, heb ik tenminste wat te doen.

great game!
Dit is een goeie hij heeft hem niet eens gespeeld en weet nu al dat het een goed spel is |:(

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:43 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
uitgespeeld op medium alle 3, en op hard met Ordos :D Chaos Thunderstorm ROELD!! >:) >:)

combo van 8 Cobra's en wat lasertanks en je wals overal overheen :)

Harkonnen ben ik op har dbij level 5 ofzo, is wat pittiger.

Elite Sardaukar Troopers roeleren, mannetje of 10 en dan laten deffen op een hoge rots

als Attredies, 2 snipers op def zetten, zodara ze elite zijn, terug naar barak en je kan elite mannetjes trainen :) en dat gaat rap :)
plz explain !
ik heb tot nu toe alleen met de Harkonnen uitgespeeld en niet met attreidies maar kun je je eigen elite mannetje bouwen ?
is dat ras gebonden of niet ?

• Acolyte57

Acolyte57

Op woensdag 27 juni 2001 21:43 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
Whooooooaaaaa... kan je elite mannetjes trainen? Spelen zonder handleiding mis je soms toch veel door :). Zometeen maar eens proberen....

Pagina: 1