verwijderen review [jotheman] [ bernie2009]

Pagina: 1
Acties:
  • 719 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 06:24
Ik had een Denon Ceol setje ter veiling aangeboden. Dit setje heeft mij 8 maanden geleden € 249 gekost.

In mijn advertentie V&A aangeboden: Denon Ceol Carino ZWART had ik gezet dat ik bij een laag bod niet zou verkopen. Omdat ik de set ook op marktplaats had staan kreeg ik nog voor het verlopen van de veiling een bod van € 100. Jotheman had op dat moment € 40,50 geboden.Hij was ook de hoogste bieder.

Toen ik een berichtje van Jotheman kreeg en hij mij vroeg hoe wij de zaken af gingen handelen heb ik hem een berichtje gestuurd dat ik de set al had verkocht voor € 100 en dat het bod van Jotheman te laag was.

Nog dezelfde avond stuurde Jotheman het volgende berichtje:

Hoi Rob,

Ga ik even heel direct naar je zijn: Wat een ontzettende klotestreek, en volledig zonder iets te laten weten. Bedankt. Ik laat even een beoordeling achter.

Groeten Jop

Ik heb daarna ook een review over Jotheman gedeponeerd.

Omdat na overleg Jotheman niet bereid is om zijn review over mij te laten verwijderen is mijn verzoek aan de moderator(s) om de review van Jotheman over mij te verwijderen. Mijn review over hem dan uiteraard ook. Ik neem aan dat de volgende redenen billijk zijn:

Volgens het protocol is een veiling op Tweakers niet bindend.
Er is geen overeenkomst gesloten, ik heb niet toegezegd dus is een review dan niet aan de orde.
Hij beoordeelt mij op het product en aflevering terwijl ik hem niets heb toegezonden.
In de advertentie stond duidelijk dat ik niet zou verkopen wanneer het bod te laag zou zijn.
Als ik een bod van € 100 via MP ontvang, kan Jotheman begrijpen dat ik de set niet voor € 40,50 aan hem ga verkopen.

Naar mijn mening genoeg redenen om de review te laten verwijderen.

Heb ik dan zelf niets fout gedaan? Ja...
Ik had Jotheman moeten berichten dat ik een bod van € 100 had ontvangen.
Ik heb geen minimum bod ingesteld. Daar wees Jotheman mij op.

Ik had op dat moment 4 veilingen lopen en heb er niet aan gedacht om een minimum in te stellen, doe ik trouwens nooit. Zal het voortaan wel doen om misverstanden te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
Ik heb Jotheman meerdere keren gevraagd om de review te laten verwijderen. Dit wil hij niet. Wat moet ik dan nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
Tweaker Jotheman geeft aan zijn onterechte review niet te willen verwijderen.
Verzoek om dit dan door een moderator te laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen overeenkomst = geen beoordeling. Bij deze dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.