Dilemma: Asus A7V of MSI K7T Pro2

Pagina: 1
Acties:

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 16:01
Ik heb sisnds gisteren de beschikkin over een Asus A7V, maar in mijn huidige machine zit de MSI en de Duron 800 die daar in zit draait al een jaar op 1000 Mhz.

Nou was mijn vraag welek van de twee borden is beter de Asus of de MSI in de huidige omstandigheden??? De Duron moet namelijk wel op 1000 Mhz blijven :P draaien.

Of kan ik de A7V nog wat hoger klokken dan e MSI door middel van de FSB ???

Als besturingsysteem gebruik ik Windows 2000

Verwijderd

Als je MSI systeempje nu lekker op 1000 draait, zou ik er niet aan gaan schroeven. Koop gewoon voor een paar pieken een extra duron of tb en bouw een leuk 2de systeempje.

Het zijn allebeid KT133 bordjes. Van de FSb moet je het dus toch niet echt hebben.

• _Menno_
  • Laatst online: 20-08 09:36
Op zondag 24 juni 2001 19:51 schreef Vossie het volgende:
Koop gewoon voor een paar pieken een extra duron of tb en bouw een leuk 2de systeempje.
Denk niet dat het bij de aanschaf van alleen een duron blijft. Als je alleen een mobo hebt, dan ben je er nog lang niet.
Dus die paar pieken..... Als je geld over hebt kan je er nog wat bij kopen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aan de A7V heb je net zo min als de K7TPro2 iets voor FSB tweaking. Beiden hebben de KT133, dus ver boven de 100MHz ga je niet komen. Wel is de A7V net iets sneller in sommige benches, maar of dat het overzetten waard is?
1 FPS in Q3A ofzo...

Zou ofwel een 2e sys beginnen te bouwen, danwel de A7V zsm proberen te verkopen.

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

Verkoop die MSI , zijn rotborden . Heb er nog niks als problemen mee gehad . Hoop da het opgelost is als ik m'n A7V133 RAID heb . Anders wordt dat weer omruilen voor een Epox of Iwill ..

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verkoop die MSI , zijn rotborden . Heb er
nog niks als problemen mee gehad.
omdat onze grote expert er veel problemen mee gehad heeft zijn het rotborden?

• tspawn
  • Laatst online: 28-08 16:01
Precies wat ik ook al dacht want de chipsets zijn het zelfde alleen, de ASUS heeft een ATA 100 controller, en daar zie ik het nut niet van in om om te bouwen...

THEANK YOU ALL !!!
Pagina: 1