Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AOC maakt all-in-one-pc met op Android gebaseerd Remix OS

Pagina: 1
Acties:

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 17:50

Redneckerz

A place to be.

Topicstarter
In het volgende nieuwtje:
nieuws: AOC maakt all-in-one-pc met op Android gebaseerd Remix OS 2.0

Staat de volgende fout (En Lilliputing heeft het ook verkeerd:)
Volgens Liliputing is de soc een Amlogic S905 quadcore, met vier ARM Cortex-A42-kernen op 2GHz.
Er werd bij de introductie van de meme generator Tweakers nog wel eens verweten dat ze hun eigen bronnen niet nachecken. Helaas is dat hier het geval :/ Als de auteur de gebruikte processor had gegoogeld, dan was hij erachter gekomen dat een Cortex-A42 helemaal niet bestaat.

Amlogic S905 gebruikt een Cortex-A53 kern:
http://www.amlogic.com/#Products/176/index.html (Officiële site)
CPU
Quad-core 64-bit ARM® Cortex™-A53 up to 2GHz

GPU
Penta-core ARM® Mali™-450

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Klopt... hier had ik wat beter op moeten letten |:( Ik vond het al vreemd toen ik het opschreef, maar heb nagelaten het verder uit te zoeken. Je kritiek is uiteraard terecht en dit houdt me scherp. Daarvoor dank :)

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 17:50

Redneckerz

A place to be.

Topicstarter
Xtuv schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:50:
Klopt... hier had ik wat beter op moeten letten |:( Ik vond het al vreemd toen ik het opschreef, maar heb nagelaten het verder uit te zoeken. Je kritiek is uiteraard terecht en dit houdt me scherp. Daarvoor dank :)
Geef de gebruikers die deze argumenten gebruiken (Redacteurs doen niet aan nachecken, etc) geen ammunitie :)

En geen probleem. Blij dat het snel werd opgepakt, waarvoor dank. :)

Topic kan dan nu dicht lijkt me :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.