Stuurtje tweedehands kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:12
Hoi, ik wil voornamelijk voor development-doeleinden een stuurtje hebben, Logitech (of 100% Logitech Steering Wheel SDK compatible) is noodzakelijk. Daarbij kom je dus snel op een G27 uit - wat me een erg prima stuurtje lijkt. Waar moet ik zo al op letten bij tweedehands aankopen voor een G27? Een vriend heeft er een, maar die mist een H-pook. Op V&A is niet veel te vinden en ik weet niet wat een acceptabel prijspunt is voor een Marktplaats-aankoop.

Aangezien de G27 al een tijdje oud is, kan ik anders voor een nieuwer model gaan? Het probleem met de DFGT is dat deze geen H-pook heeft, waar dus het hele idee om draait. Is de verwachting dat de G27 nog lang ondersteund zal worden?

Gezien de doelgroep van dit forum deze vraag hier, in plaats van in CAA ;)

Beste antwoord (via ikt op 14-05-2016 20:04)

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:00

RoofTurkey

PredatorKalkoen

De kans is erg klein dat de ondersteuning van de G27 binnenkort gaat stoppen, aangezien er nog heeeeel veel mensen actief gebruik van maken (volgens mij nog het meest gebruikte stuur op PC).

Eventueel kun je mijn 'oude' G27 overnemen, die is overbodig geworden nu ik een nieuw stuurtje heb (die wel PS4 compatibel is, dat is de G27 dus niet). Maar mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het graag via een DM :) .

Grillmeister

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:00

RoofTurkey

PredatorKalkoen

De kans is erg klein dat de ondersteuning van de G27 binnenkort gaat stoppen, aangezien er nog heeeeel veel mensen actief gebruik van maken (volgens mij nog het meest gebruikte stuur op PC).

Eventueel kun je mijn 'oude' G27 overnemen, die is overbodig geworden nu ik een nieuw stuurtje heb (die wel PS4 compatibel is, dat is de G27 dus niet). Maar mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik het graag via een DM :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:12
De betrouwbaarheid klinkt wel goed. Ik heb enkel PC compatibility nodig (en een H-pook). Ik stuur je meteen een DM'etje :)