Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
900 euro excl. assemblage en verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, voorheen had ik een laptop met een nvidia gt 740m die is gestolen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD, 1 tb hdd, een goede GPU (zat te denken aan een 960/970).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor processoren graag intel en gpu's nvidia.
Ook wil ik zeker zijn genoeg USB aansluitingen te hebben (4).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
40 - 60 fps op games zoals GTA 5 en ArmA 3 op high settings. ( ArmA 3 is inderdaad slecht optimized alleen mijn laptop kreeg al 40 fps in singleplayer met de 740m, dus ik verwacht wel iets van een 960/970.)
Ga je overklokken?
Niet zeker.
Wat verwacht je van ons?
Advies over componenten.
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
900 euro excl. assemblage en verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee, voorheen had ik een laptop met een nvidia gt 740m die is gestolen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD, 1 tb hdd, een goede GPU (zat te denken aan een 960/970).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Voor processoren graag intel en gpu's nvidia.
Ook wil ik zeker zijn genoeg USB aansluitingen te hebben (4).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
40 - 60 fps op games zoals GTA 5 en ArmA 3 op high settings. ( ArmA 3 is inderdaad slecht optimized alleen mijn laptop kreeg al 40 fps in singleplayer met de 740m, dus ik verwacht wel iets van een 960/970.)
Ga je overklokken?
Niet zeker.
Wat verwacht je van ons?
Advies over componenten.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 11:15 . Reden: DAA ]