Toon posts:

2 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een tweede monitor aansluiten op mijn PC. Kan dit? Ik heb een G-Force 2MX videokaart. Moet je daar nog een kaartje bijpluggen of heb je hier genoeg aan. Ik ben niet erg bekend op dit gebied, dus vandaar dat dit misschien dom overkomt. Ik heb nog wel een tweede videokaartje liggen.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Een 2e videokaart erin of anders zo'n plug oid halen die je op de videokaart aansluit en daar dan die 2 monitors op zetten..

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Een pci videokaartje opsnorren en die in een vrij pci slot duwen :P , vervolgens herkent win9x/win2k de kaart en gebruikt hem volgens mij bijna automatisch!

*tip* gebruik de search

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:43
Op zondag 24 juni 2001 17:32 schreef marcnolte het volgende:
Ik wil een tweede monitor aansluiten op mijn PC. Kan dit? Ik heb een G-Force 2MX videokaart. Moet je daar nog een kaartje bijpluggen of heb je hier genoeg aan. Ik ben niet erg bekend op dit gebied, dus vandaar dat dit misschien dom overkomt. Ik heb nog wel een tweede videokaartje liggen.
Precies !! :P

Heb ik zelf ook ..

Video plank 1 : Geforce 2MX
video plank 2 : Matrox Millennium 2

en het hele zooitje onder windhoos 2K

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
:? na noch even nagekeken te hebben, blijk ik een hercules 3D prophet te hebben. En als 2e kaart dacht ik aan een: SIS 8MB PCI kaart

dus:
- hercules 3D prophet 2MX
- SIS 8MB PCI kaart